Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude iPhone gekregen van mijn buurman. Hij weet door te veel wijzigen van zijn Apple id niet meer welk id aan de iPhone gekoppeld is. Ik kan hem nu niet verder configureren omdat hij vraagt om het mail adres van het gekoppelde Apple id.
Ik heb al contact gehad met het service center van Apple maar hun hebben een aankoopbon nodig die er niet meer is.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Er is geen andere oplossing

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En jailbreak ? Los je het dan op?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 18:16
Dit is een anti-diefstal beveiliging, dus ik mag hopen dat je er niet om heen kan.
Voor zover mij bekend kan dat ook inderdaad niet.
Misschien toch even samen met de buurman een aantal id's proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nope

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Volgens mij heb je gewoon een luie buurman.. Je maakt mij echt niet wijs dat je niet kan achterhalen welk Apple ID gebruikt is. Waarom zou je zoveel Apple ID's hebben dat je daarin het spoor bijster raakt? _O- Gestolen iPhone?

Hij kan verder nog zijn mailboxen bekijken lijkt mij?

http://support.apple.com/en-us/HT201354

En..
Volgens mij niet, maar dat zijn dingen die niet zijn toegestaan op dit forum.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nee zeker geen gestolen iPhone. Hij koopt die dingen als broodjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenTweaker
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-04-2022
dag allen,

ik probeer een kennis van mij te helpen met het unlocken van zijn IPhone 5, deze is van hem na een vechtscheiding, zijn ex wenst totaal niet mee te werken om de IPhone 5 weer werkbaar te maken!

Na wat speurwerk kom ik bij de volgende site: https://iphoneimei.net/official-iphone-unlock

Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met deze site? is het te vertrouwen?
Voor $20 zou het probleem opgelost zijn (na betaling via een creditcard ...)

Dank voor jullie reacties,
Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BenTweaker schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:27:
dag allen,

ik probeer een kennis van mij te helpen met het unlocken van zijn IPhone 5, deze is van hem na een vechtscheiding, zijn ex wenst totaal niet mee te werken om de IPhone 5 weer werkbaar te maken!

Na wat speurwerk kom ik bij de volgende site: https://iphoneimei.net/official-iphone-unlock

Ben
Je kennis zal, net als hierboven beschreven, met zijn aankoop bon naar de Apple Store toe moeten (wel even afspraak maken). Dit soort dingen werken bijna nooit. Dat je kennis er niet meer op kan is (alhoewel niet in deze situatie misschien) normaal juist de bedoeling hiervan. Als je dat voor $20 ongedaan zou kunnen maken heeft de anti diefstal beveiliging weinig zin natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Bovendien is die site die je daar nu linkt om hem sim-vrij te maken als er nu een provider lock op zit (vodafone ofzo). Dat heeft helemaal niks met de vergrendeling te maken die je nu probeert te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:11
Ik heb dit ook zakelijk gehad, toen was er na contact met Apple en het aanleveren van de officiële factuur en wat andere documenten een unlock op afstand mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Danielson schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:36:
Ik heb dit ook zakelijk gehad, toen was er na contact met Apple en het aanleveren van de officiële factuur en wat andere documenten een unlock op afstand mogelijk.
Doen ze niet meer zover ik had begrepen en dat is maar goed ook. Een factuur is zo nagemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 04-12-2016 18:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 11:17
BenTweaker schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:27:
dag allen,

Ben
Might be your lucky day: nieuws: Lek laat kwaadwillenden activatielock in iOS omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Je krijgt na deze unlock geen werkende iPhone volgens mij, je komt bij het springboard terecht maar die is instabiel en loopt vast.

Als je geen mail adres hebt van het Apple id, dan kun je het wel vergeten om het wachtwoord te achterhalen. Je kan dan niet de beveiligings vragen beantwoorden om het wachtwoord te resetten.

Tenzij je bij de FBI werkt of bij een Israëlisch spyware bedrijf, zie ik geen oplossing voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Donstil schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:33:
[...]

Doen ze niet meer zover ik had begrepen en dat is maar goed ook. Een factuur is zo nagemaakt.
Van wie heb je dat doorgekregen als ik vragen mag?
Een factuur is weliswaar zo nagemaakt, maar die wordt ook net zo makkelijk afgewezen. Of het nou een zakelijke of particuliere aankoop was.

Met een (originele) bon met geldig serienummer (en meer criteria als bijv. aankooppunt, prijs etc.) kun je altijd bij Apple aankloppen om een activation lock verwijderd te krijgen. Of het wordt toegewezen is altijd afwachten en daar communiceert apple inhoudelijk maar beperkt over. Logisch ook, in wezen gaat het om het bypassen van de Find my device functie. In dat mechanisme zijn vele partijen geïnteresseerd lijkt me zo. 8)

Het is vrij simpel: altijd proberen om eerst het apple id weer toegankelijk te krijgen zodat evt. de zoek mijn phone functie uitgeschakeld kan worden.
Apple id niet te redden: degene even goed uitleggen dat het belangrijk is het apple zo in te richten dat het eenvoudig weer eigen te maken is. Dus geen bogus antwoorden op beveiligingsvragen of een fantasie-geboortedatum toevoegen.
Vervolgens de originele factuur opscharrelen, contact opnemen met applecare zodat zij dit naar de juiste afdeling kunnen doorzetten en dan heb je meestal binnen een week danwel goed of slecht nieuws van apple.
Pagina: 1