Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk programmeren met Visual Studio. Vaak open ik daarnaast ook SQL Management Studio, maar ik hoop met 8GB RAM daarmee wel goed te zitten. Voor de rest zullen er geen rare dingen mee worden gedaan, gewoon internetten e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop dat het niet meer dan €800,- hoeft te kosten. Meer is an sich geen probleem, zij het met een reden. Bij de €800,- reken ik ook Windows 8 (€60,-).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf een SSD voor OS + Visual Studio. Verder een i7 processor om alles vlot te laten verlopen. Verder wil ik vooralsnog geen videokaart. Ik vind het met een videokaart erbij te veel geld om in 1 keer uit te geven. Als jullie denken dat ik die wel nodig heb dan luister ik graag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Intel processor, verder geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voornamelijk een stille, snelle pc (wie niet
). Al is alles beter dan mijn huidige laptop die gaat opstijgen bij het openen van de browser. Stroomverbruik maakt me niet uit.
Ga je overklokken?
Nee
Voornamelijk programmeren met Visual Studio. Vaak open ik daarnaast ook SQL Management Studio, maar ik hoop met 8GB RAM daarmee wel goed te zitten. Voor de rest zullen er geen rare dingen mee worden gedaan, gewoon internetten e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop dat het niet meer dan €800,- hoeft te kosten. Meer is an sich geen probleem, zij het met een reden. Bij de €800,- reken ik ook Windows 8 (€60,-).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf een SSD voor OS + Visual Studio. Verder een i7 processor om alles vlot te laten verlopen. Verder wil ik vooralsnog geen videokaart. Ik vind het met een videokaart erbij te veel geld om in 1 keer uit te geven. Als jullie denken dat ik die wel nodig heb dan luister ik graag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Intel processor, verder geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voornamelijk een stille, snelle pc (wie niet
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 69,95 | € 69,95 |