Ik zoek een nieuwe mediaspeler, mijn huidge o!play speelt alles netjes af (ook in 24p), alleen er kunnen geen apps op voor bijv. netflix en hij stuurt geen HD Audio door (alleen DTS, Dolby digital etc.) maar mijn receiver kan er prima mee overweg.
Ik zoek een?
Mediaspeler
Wat is je budget?
Absolute max. is 200 euro (liever rond 150euro)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films afspelen vanaf mijn (synology) NAS
- Films afspelen in 24p indien van toepassing en alle audioformaten (incl. DTS HD etc.) via HDMI direct naar mijn receiver
- Netflix te streamen (in Full HD)
- Bediening via mijn Logitec Harmony (infrarood) remote (liefst ook met afstandsbediening aan en uit kunnen zetten)
Wat heb je zelf al gevonden?
Veel verschillende mediaspelers (zoals een Intel NUC, Minix en aantal andere android spelers) en heb begrepen dat de meeste android varianten op de markt geen 24P output ondersteunen.
Ik zoek een?
Mediaspeler
Wat is je budget?
Absolute max. is 200 euro (liever rond 150euro)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films afspelen vanaf mijn (synology) NAS
- Films afspelen in 24p indien van toepassing en alle audioformaten (incl. DTS HD etc.) via HDMI direct naar mijn receiver
- Netflix te streamen (in Full HD)
- Bediening via mijn Logitec Harmony (infrarood) remote (liefst ook met afstandsbediening aan en uit kunnen zetten)
Wat heb je zelf al gevonden?
Veel verschillende mediaspelers (zoals een Intel NUC, Minix en aantal andere android spelers) en heb begrepen dat de meeste android varianten op de markt geen 24P output ondersteunen.
[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 29-01-2015 17:58 ]