Playstation throttling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:55
Ik kan een oude PS3 Fat kopen voor 40 euro, deze ps4 heeft flinke framedrops... Waar zou dit door kunnen komen? Ik zat zelf te denken aan thermaal throttling wat kan komen door alle ophoping van stof, of de schijflezer die vies is...

Conclusie:

Zal ik de gok wagen? Denken jullie dat dit makkelijk op te lossen zal zijn?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 12:34
PS3 is al erg oud he, en dat throtteling is denk ik niet zozeer door warmteontwikkeling, maar meer gewoon door de oudere hardware, had er zelf ook last van met GTA V op mijn PS3 Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
Speakerfreak95 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:55:
PS3 is al erg oud he, en dat throtteling is denk ik niet zozeer door warmteontwikkeling, maar meer gewoon door de oudere hardware, had er zelf ook last van met GTA V op mijn PS3 Slim.
Ik heb heb het hier echt over constant onspeelbare framerates, dus altijd onder de 30. Dat in GTA V heb ik hier ook wel eens op een slim, maar dat is eerder een dip.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 12:34
Dip, nou nee, ik heb gewoon dat het loopt alsof je GTA op een HD5450 speelt, het werkt, en daar is alles mee gezegd.

Anders, is het gewoon oude zooi die PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
Dus vanaf zien?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:16
Waarom? Ding throtteld niet, want dat kan die niet. Als ie te warm wordt dan schakelt hij helemaal uit. Drops kan je alleen krijgen door versleten laser in de optische drive, of door een gare harddisk. Beide zijn relatief goedkoop te repareren. Overigens loopt GTA5 op mijn ps3's prima (hoewel duidelijk met een lagere resolutie dan op de ps4 natuurlijk).

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Pagina: 1