Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:01
Op het moment gebruik ik in-ear oordopjes van sennheiser(weet niet precies welk type het was, ze kostten toen zo rond de 60 euro). Hier komt voor mij meer dan goed geluid uit. Toch vind ik de hele dag met in-ears inzitten op een gegeven moment vervelend zitten. Ik krijg dan last van mijn oor. Ik zoek nu eigenlijk een koptelefoon met een goede isolatie(volgens mij noem je dat zo?) zodat de mensen die naast mij zitten geen last hebben van mijn muziek.

Qua merk ben ik wel fan van sennheiser, heb zelf dan deze oordopjes, een PC 360 G4me en 10 jaar terug nog een simpele koptelefoon van sennheiser gehad. Deze zijn mij altijd goed bevallen. Ik sta wel open voor andere merken.

Qua budget zoek ik iets van rond de 50~80 euro.

Heeft iemand tips/aanbevelingen? Ik heb hier zelf geen eigen gevonden producten bij geplaatst omdat ik eigenlijk vooral op zoek ben naar ervaringen wat betreft het geluid wat andere mensen nog om je heen horen. Ik wil geen overlast veroorzaken!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar MAA.

Verwijderd

Check eens dit topic: Het grote Headphones topic

Nu bij MM heb je aardige aanbiedingen van hoofdtelefoons, alleen op de website is een hoop al uitverkocht :(. Ik wilde een Sennheiser linken en die is vandaag ook alweer weg. In de winkel hebben ze vaak de producten nog wel gewoon. Het is ook afhankelijk wat voor muziek je graag luistert en welk geluidsbeeld je aangenaam vindt. Zo neigen Sennheiser hoofdtelefoons bijvoorbeeld vaak naar een warm geluidsbeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 19:09 ]