Ja, mooi was dat, die tijd van de 486 :-)
Ik heb zelf mijn 486DX-133 op 160 MHz draaiende gehad (dus 40 MHz i.p.v. 33 MHz FSB), maar dat liep niet super stabiel.
Ik moest het voltage iets omhoog gooien om voorbij de POST te komen. Het volgende probleem was hitte.
Ik had zo'n mini-tower er omheen, met 2 IDE , 1 floppy en een Panasonic CD-ROM flatcable er doorheen lopend, dus ventilatie, ho maar! Bovendien draaide die doos later (zonder cover om de kast om toch nog wat hitte af te voeren) 24 x 365.25 (schrikkeljaar meerekenend) de distributed client, dus altijd 100% CPU belasting. Verder deed het dienst als mijn ISDN-gateway naar het internet onder Linux.
Wat ik merkte is dat niet alleen de heatsink van de cooler ERG heet werd (heel hoog "tsssss, AUW!" gehalte), maar dat ook de chipset en mijn grafische chip (PCI bus ook op 40 MHz) het behoorlijk zwaar te verduren kregen (heet, heet, HEEET).
Uiteindelijk ging alles toch weer terug naar 133 MHz om gewoon te blijven draaien (mooie uptimes voor Linux, geen corrupte partities meer). Maar de keyrate miste ik wel een beetje