Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• S-1-5-7
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:30
Ik zoek een?
Spotify speler

Wat is je budget?
< €100,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een speler die ik kan gebruiken tijdens het sporten om mijn Spotify muziek te kunnen afspelen. Ik heb zelf een Galaxy Note 3 als telefoon. Ik ben hier erg tevreden over, alleen vind ik hem wel te groot om bij me te hebben met sporten. Ik ben dus opzoek naar een kleinere oplossing. Het apparaat heeft alleen een WiFi verbinding nodig en minimaal 32 GB opslag (intern of uitbreibaar via SD) voor het offline beschikbaar maken van mij afspeellijsten, verder hoeft het apparaat dus niet te kunnen bellen, foto's maken e.d.. Het kan bijvoorbeeld een Android device zijn, maar iets anders mag ook.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf gekeken naar de Motorola Moto E. Klein toestel voor een lage prijs. Maar wellicht zijn er ook andere (betere en/of goedkopere) opties. De Motorola biedt ook functies die ik niet ga gebruiken.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

JT

VETAK y0

Wellicht een Android-mp3 speler van Samsung? Ik denk dat je toch op een smart-iets uit gaat komen, daar heb je de apps voor.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• S-1-5-7
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:30
Dat dacht ik zelf ook inderdaad. Vandaar dat ik met de Motorola kwam. Alleen zitten hier veel functies op die ik niet ga gebruiken (bellen/smsen/camera/GPS e.d.). Wellicht is er een nog goedkopere oplossing?