Hallo Tweakers,
Ik ben de weg aan het kwijtraken over dode pixels, hoe tel ik ze.
Ik heb van een kennis foto's ontvangen en heb ik op imgur gezet zodat ze beschikbaar blijven.
Ik heb geen mogelijkheid meer om het scherm te testen omdat deze al bij de leverancier(Azerty) staat, maar hun zeggen dat er geen garantie voor is.
Zoals op de foto's te zien is is er geprobeerd de pixels te meten, maar hoe groot is een pixel?
Kunnen jullie me helpen?
Het gaat om het volgende:
Samsung S27D590P 27" 1080P 60hz PLS scherm
Datum Aankoop: 05-12-2014
Datum RMA: 12-01-2015
Ik weet dat het ouder is dat 14 dgn, maar we willen gebruik maken
van de wet: deugdelijk product, en dat is tot 6mnd na aankoop.
Maar dat terzijde hoe tel ik de pixels, hoe groot zijn ze.. is er een book for dummies?
Edit: Dit wil ik ook graag weten zodat ik er gewoon meer van weet. google is zo onduidelijk.
- Serph
Ik ben de weg aan het kwijtraken over dode pixels, hoe tel ik ze.
Ik heb van een kennis foto's ontvangen en heb ik op imgur gezet zodat ze beschikbaar blijven.
Ik heb geen mogelijkheid meer om het scherm te testen omdat deze al bij de leverancier(Azerty) staat, maar hun zeggen dat er geen garantie voor is.
Zoals op de foto's te zien is is er geprobeerd de pixels te meten, maar hoe groot is een pixel?
Kunnen jullie me helpen?
Het gaat om het volgende:
Samsung S27D590P 27" 1080P 60hz PLS scherm
Datum Aankoop: 05-12-2014
Datum RMA: 12-01-2015
Ik weet dat het ouder is dat 14 dgn, maar we willen gebruik maken
van de wet: deugdelijk product, en dat is tot 6mnd na aankoop.
Maar dat terzijde hoe tel ik de pixels, hoe groot zijn ze.. is er een book for dummies?
Edit: Dit wil ik ook graag weten zodat ik er gewoon meer van weet. google is zo onduidelijk.
- Serph
[ Voor 30% gewijzigd door serphilith op 29-01-2015 14:38 . Reden: meer info ]