Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerty159
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-06 20:38
Al bijna een jaar neem ik bij Web://Xtra een VPS af. De eerste maanden liep de communicatie vlekkeloos, altijd netjes binnen een werkdag een antwoord via hun "Self Service Center".

In oktober 2014 heb ik een rekening dubbel betaald omdat Web://Xtra zonder dat ik daarvan wist was begonnen met automatisch afschrijven, terwijl ik daarvoor altijd handmatig betaalde. Dit aangekaart bij Web://Xtra, netjes antwoorden gekregen tot eind oktober, maar daarna niets meer.

Ik heb meerdere e-mailtjes gestuurd, nieuwe reacties in de betreffende ticket in het Self Service Center toegevoegd en vandaag de afdeling sales gebeld (voor andere afdelingen is een SLA nodig), zelfs daar werd niet opgenomen.

Nu heb ik de laatste automatische incasso geblokkeerd om op die manier mijn geld terug te krijgen, maar een dag later wel meteen een mail gekregen dat ze als ik niet binnen 7 dagen betaal "genoodzaakt zijn de factuur uit handen te geven". Dit zal me meteen minstens €40,- extra kosten.

Na even rond te kijken staan er op sites zoals deze wel erg veel van dit soort ervaringen.

Nu vroeg ik me af of iemand hier problemen heeft met Web://Xtra of tips om ze wel te kunnen bereiken.