Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[RamBam] Tweakers in de uitzending

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Jullie hebben hier aan mee gewerkt (:W Jelle!)
waarom niet een nieuwspost er mee maken? Desnoods met de nieuwe *geek* catagorie
http://rambam.vara.nl/gemist

[ Voor 10% gewijzigd door Geckoo op 29-01-2015 08:48 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Geckoo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:46:
Jullie hebben hier aan mee gewerkt (:W Jelle!)
waarom niet een nieuwspost er mee maken? Desnoods met de nieuwe *geek* catagorie
http://rambam.vara.nl/gemist
Dit is echt GEWELDIG ! _/-\o_ :P

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Meh, deze aflevering van RamBam viel behoorlijk tegen.
Zo uit de bocht vlogen de meeste zaken niet, tuurlijk de verklaring klopte niet helemaal maar wat ga je een leek dan uitleggen.

De duurste zaak claimde dat het geheugen defect was, na al dat eruit en erin doen best mogelijk. Het geheugen terugzetten en een PC zien opstarten is niet echt bewijs dat het geheugen in orde is. Wil je bewijzen dat het geheugen nog prima is verwacht ik toch echt een memtest.
Ook het langer in service hebben is daarmee wel te verklaren. Het geheugen zit los is zo gezien, daarna boot het systeem en weten ze dat de PC weer werkt. Eventuele test software die daarna buiten windows om gebruikt is ziet men echter weer niet. Als het geheugen wel defect blijkt na terugplaatsten hadden we nog een ontevreden klant. Het testen daarvan is dus op z'n plaats.

Alleen die schurk die door de bestanden heen ging, dat kan echt niet ...

Nothing to see here

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Leuke uitzending, maar wat ik dan weer jammer vind is dat ze die bedrijven niet naderhand een verklaring laten afleggen.

Pay peanuts get monkeys !

Verwijderd

Ik had gister al een nieuwssubmit gedaan. Ben ook wel verbaasd dat er nog geen post is.

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
Ik denk dat veel mensen zich tijdens het kijken afvroegen wat voor software ze gebruikten om die logs bij te houden.

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

De duurste zaak claimde dat het geheugen defect was, na al dat eruit en erin doen best mogelijk. Het geheugen terugzetten en een PC zien opstarten is niet echt bewijs dat het geheugen in orde is. Wil je bewijzen dat het geheugen nog prima is verwacht ik toch echt een memtest.
Nou, geheugen deed het erna gewoon. En erna nog een paar winkels gezien waar het geheugen ook niet defect bleek.
Ook het langer in service hebben is daarmee wel te verklaren. Het geheugen zit los is zo gezien, daarna boot het systeem en weten ze dat de PC weer werkt. Eventuele test software die daarna buiten windows om gebruikt is ziet men echter weer niet. Als het geheugen wel defect blijkt na terugplaatsten hadden we nog een ontevreden klant. Het testen daarvan is dus op z'n plaats.
Nope, zou 5 dagen ofzo duren maar uiit logs was te zien dat al na paar uur men door de bestanden ging koekeloeren. Zou kunnen dat ze iets gedraaid hebben maar werd niet genoemd, men was druk met de privefoto's bekijken en vond dat genoeg testen gok ik.

Had toch wel meer reacties op GoT verwacht, meende ook een Mycom te herkennen waar velen van ons langsgaan?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Op Twitter had men het constant over Paradigit, maar dat was toch echt Mycom. Tevens Pc-Oke uit Amsterdam gezien. Hier had ik niets voor gerekend.

Maar item had beter gekund. Ik had wel een student willen zien van studentaanhuis.nl. Of mogen die geen computers openschroeven, zoiets las ik volgens mij eens?

Pay peanuts get monkeys !

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 13:08
Interessante aflevering, maar wel imagoverslechterend voor dergelijke bedrijfjes, waarbij de goeden onder de kwaden lijden. Wat mij betreft had er een nuancering in de uitzending gemogen voor bedrijven die wel transparant en eerlijk handelen. Die zijn er namelijk ook en ik ken ze!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Dat die hokkietokkie winkels oplichters zijn had ik wel verwacht, maar dat Mycom hier ook aan mee doet :').

Hoe werkt dat dan, moeten de monteurs van de baas de klanten oplichten, of steken ze zelf het verschil in hun zak?

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
Hoe het werkt? Er wordt gewoon misbruik gemaakt van de ontwetendheid van klanten, dit zelfde gebeurt bij diverse autogarages. Walgelijke praktijken. Vooral als je dan ziet dat sommigen gewoon dezelfde geheugenmodule gebruiken of een beetje in het rond lullen, onder het mom van doe maar lekker ingewikkeld dan komt het interessant over en de klant geloofd het wel.

O ja en waarom ze het waarschijnlijk over Paradigit hadden kwam omdat het een paar keer in beeld kwam.

Maar dan toch nog even terugkomend op mijn vorige opmerking. Heeft iemand een idee wat voor programma ze gebruikten? Keylogger misschien?

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:10
tweaktubbie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Nou, geheugen deed het erna gewoon. En erna nog een paar winkels gezien waar het geheugen ook niet defect bleek.

[...]
Ja maar dat weet je natuurlijk niet als reparateur wanneer iemand bij jou komt met een defect, door enkel en alleen windows te booten. Je kunt moeilijk een leek/klant een half uur later en 20 euro lichter naar huis sturen met de melding "waarschijnlijk is je geheugen in orde, maar helemaal zeker weten doen we het niet, daarvoor moet u zelf even memtest draaien".

Dat is het punt hier, het meerwerk wat er in zit om 'zeker' van je zaak te zijn, omdat je de voorgeschiedenis niet weet en niet weet of er permanente schade heeft opgetreden. Dit verschilt nogal met hoe een tweaker het oplost omdat je een zekere garantie moet bieden dat het euvel deugdelijk opgelost is.

Om dus te zeggen dat zoiets oplossen niet meer dan 20 euro mag kosten vind ik erg kort door de bocht. Uurloontje a 40 euro x 1.5 uur onderzoeken, fixen en testen = 60 euro, is aan de hoge kant, maar vind ik niet absurd duur voor zo'n issue. Maar ik zou wel verwachten dat ze de klant dan duidelijk informeren over de reden waar de kosten vandaan komen.

Verwijderd

Ik vind het jammer dat Arnoud in het artikel niet heeft genoemd dat veel bedrijven ook waren gaan snuffelen in de laptop naar privé-zaken. Het was niet alleen te hoge prijzen/verkeerde uitleg, maar dat ze bijna allemaal ook inbreuk maken op je privacy ook een belangrijk aspect. Waarom heb je dat niet genoemd Arnoud?

Ik wil daarom graag nog een essentiele toevoeging op het artikel aandragen.

Niet alleen blijken veel laptopreparatiediensten klanten op te lichten. Uit de uitzending blijkt ook dat veel zaken het niet zo nauw nemen met je privacy. Op de laptop was vooraf door Ram Bam zogeheten spyware geïnstalleerd waarmee ze konden volgen wat de reparateurs allemaal uitvoerden op de laptop.
Uit de analyse is gebleken dat deze computerzaken zonder slag of stoot rustig door je prive-foto's en privé documenten gaan lopen bladeren! Dat is heel kwalijk vind ik, want de gewone consument weet niet hoe hij gegevens kan encrypten.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 14:04 ]

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Het is dan ook geen verslag van de uitzending, maar een melding dat Tweakers er een rolletje in speelt en indirect een voorzetje om de aflevering te gaan kijken. Voor alle info moet je dus de video checken, wij gaan niet de hele uitzending uittikken ;) Overigens ben ik het uiteraard met je eens dat de inbreuk op privacy een ernstig punt is van de aflevering...

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik vind het jammer dat Arnoud in het artikel niet heeft genoemd dat veel bedrijven ook waren gaan snuffelen in de laptop naar privé-zaken. Het was niet alleen te hoge prijzen/verkeerde uitleg, maar dat ze bijna allemaal ook inbreuk maken op je privacy ook een belangrijk aspect. Waarom heb je dat niet genoemd Arnoud?
Zag de reactie ook onder het artikel. Het ziet er ernstig uit, maar het is slechts een van de vijf reparateurs. Dat is nauwelijks voldoende onderbouwing om die bewering uit te rekken naar 'bijna ook allemaal' vind ik een beetje een stretch :)

Vandaar dat het er niet in staat. Ik weet niet hoe representatief het is - hoe representatief deze test sowieso is. Data en context ontbreken een beetje in de uitzending.

Verwijderd

arnoudwokke schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:27:
[...]

Zag de reactie ook onder het artikel. Het ziet er ernstig uit, maar het is slechts een van de vijf reparateurs. Dat is nauwelijks voldoende onderbouwing om die bewering uit te rekken naar 'bijna ook allemaal' vind ik een beetje een stretch :)

Vandaar dat het er niet in staat. Ik weet niet hoe representatief het is - hoe representatief deze test sowieso is. Data en context ontbreken een beetje in de uitzending.
Ik heb nu niet de tijd nog zin om de aflevering terug te kijken, maar weet je het zeker dat het er maar 1 was.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

@arnoudwokke:
Toch jammer dat er gekozen is om pas na de uitzending hier een item over te doen. Als ik dit bericht bijvoorbeeld gisteren zou hebben gelezen dat er een item komt op tv waar tweakers aan heeft meegewerkt (al is het niet rocketscience), had ik wellicht gisteren zitten kijken.

Goed, dan zal je niet een uitgebreide post aan kunnen wijden met de info die er nu is, maar je ziet in de media vaak dat voor een programma op tv komt in andere items (zeg een shownieuws, rtl late night, rtl boulevard), dat er wel wat info wordt gegeven, en dat men maar moet kijken..

Ik heb het artikel gelezen, en zie dus het nut van het kijken ook niet echt meer. Ik neem aan dat Tweakers best op de hoogte was van wanneer het item uitgezonden werd, en zou je er zelfs 2 artikelen aan kunnen wijden.. 2x de pageviews, 2x de ads... Is zelfs commercieel interessant ;)

Ey!! Macarena \o/

• Devilmen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 15:47
Weet iemand welk tool gebruikt wordt door Rambam?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Toch jammer dat er gekozen is om pas na de uitzending hier een item over te doen. Als ik dit bericht bijvoorbeeld gisteren zou hebben gelezen dat er een item komt op tv waar tweakers aan heeft meegewerkt (al is het niet rocketscience), had ik wellicht gisteren zitten kijken.

Goed, dan zal je niet een uitgebreide post aan kunnen wijden met de info die er nu is, maar je ziet in de media vaak dat voor een programma op tv komt in andere items (zeg een shownieuws, rtl late night, rtl boulevard), dat er wel wat info wordt gegeven, en dat men maar moet kijken..

Ik heb het artikel gelezen, en zie dus het nut van het kijken ook niet echt meer. Ik neem aan dat Tweakers best op de hoogte was van wanneer het item uitgezonden werd, en zou je er zelfs 2 artikelen aan kunnen wijden.. 2x de pageviews, 2x de ads... Is zelfs commercieel interessant ;)
Pageviews en ads hebben onze interesse niet echt. Van tevoren wisten we niet zeker of we er echt in zouden zitten (of dat ze ons eruit geknipt zouden hebben, je weet nooit).

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 13:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Tevens vind ik ook door het zeer korte stukje, dat Tweakers hier nu niet reclame voor hoeft te maken, als het helemaal niet op de frontpage had gekomen had ik het ook niet erg gevonden.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27

flipkipse

Google it

Benjamin- schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:30:
Tevens vind ik ook door het zeer korte stukje, dat Tweakers hier nu niet reclame voor hoeft te maken, als het helemaal niet op de frontpage had gekomen had ik het ook niet erg gevonden.
Sowieso denk ik dat tweakers hier misschien meer vinger aan de pols had moeten houden.

Want nu worden er veel conclusies door de presentatoren getrokken die in mijn ogen foutief zijn.

Certified Google Teacher.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ja als Tweakers hadden ze hier niet op deze manier moeten meewerken. Constant komen er termen langs waar de meeste niets van weten, nu verwacht ik niet dat Tweakers dit gaat uitleggen, maar als zij de laptop eerst zouden doorlichten, en ze vervolgens iedere keer weet bij ze terugkwamen waarbij Tweakers met zekerheid kan stellen dat de uitleg van de reparateur onjuist was, dan had dit het programma beter gemaakt, en zou Tweakers meer lijken dan amateurs die een reepje van het geheugen los kunnen maken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• flipkipse

flipkipse

Google it

Benjamin- schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:51:
Ja als Tweakers hadden ze hier niet op deze manier moeten meewerken. Constant komen er termen langs waar de meeste niets van weten, nu verwacht ik niet dat Tweakers dit gaat uitleggen, maar als zij de laptop eerst zouden doorlichten, en ze vervolgens iedere keer weet bij ze terugkwamen waarbij Tweakers met zekerheid kan stellen dat de uitleg van de reparateur onjuist was, dan had dit het programma beter gemaakt, en zou Tweakers meer lijken dan amateurs die een reepje van het geheugen los kunnen maken.
Waar ik me vooral aan erger:
" een paar dagen later pas konden wij de laptop ophalen".

Ja net of dat je elke nieuwe laptop voorrang geeft op de rest.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Alsof de gemiddelde kijker van dat programma baat heeft bij een diepgaande inspectie van/door Tweakers. Het is leuk dat T.net blijkbaar onder de leken wat bekender begint te worden, maar een grotere rol was in dit programma niet nodig geweest.

Ik moet wel zeggen dat €20,- wel heel laag is als je bij een computerboer in de stad aan komt zetten. Dat zijn prijzen voor de buurt IT'er van 16 die de laptop direct kan open schroeven, en niet iemand die een complete winkel heeft met meer klanten.

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 29-01-2015 18:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• flipkipse

flipkipse

Google it

D4NG3R schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:55:
Alsof de gemiddelde kijker van dat programma baat heeft bij een diepgaande inspectie van/door Tweakers. Het is leuk dat T.net blijkbaar onder de leken wat bekender begint te worden, maar een grotere rol was in dit programma niet nodig geweest.
Nee maar dat je de BIOS reset... kan ik me voorstellen. Eerst de bios inspecteren voodat je hem open schroeft. Misschien lost dat het probleem op als je het geheugen niet ziet zitten.

Laatste man gaf keurig aan:
*Ja geheugen strip is kapot dus heb er een nieuwe in gezet a 80 euro.

Bij die dure zaken weet je dat je:
* onderzoekskosten betaald
* Ze preventief handelen om geld te verdienen

Kaart is er uit geschoten, dus vervangen voor 20 euro kost prijs. En je weet zeker dat ze niet 3 week later komen met: hij doet het weeeeer niet.

Ze hadden op zijn minst 5 minuten tweakers de tijd kunnen geven om te reageren op de conclusies van de zaken.

[ Voor 13% gewijzigd door flipkipse op 29-01-2015 19:04 ]

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb het er niet over dat ze op TV de inspectie laten zien, maar dat Tweakers een grondige inspectie doen, dit op TV aangeven en dan vervolgens naar iedere reparatie vertellen of er gebeurd is wat ze zeiden en of het klinkklare onzin is wat de verkoper aangeeft.

Sommige dingen konden zijzelf aantonen of het waar was, maar in sommige gevallen hebben ze overduidelijk er geen verstand van. In veel programma's gebruiken ze experts. In dit geval was Tweakers dat niet, want een expert ben je niet door een geheugenreepje los te maken.

Nu krijgen de mensen die naar dit soort zaken nog geen goed inzicht.

Verder wel eens dat 20 euro aan de lage kant is, hebben we het echt puur over openschroeven aandrukken en dichtmaken, dan best, maar wil je netjes werk afleveren, even testen, erachter komen waarom die los kwam enz dan lijkt me 30-35 euro wat normaler. Want ik zou toch wel echt flink raar kijken wanneer geheugen er zo was uitgeschoten, dat heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Alsof dit programma voor en door experts word samengesteld. :')

Tweakers probeert meer bekendheid te krijgen onder de 'normale' consument, zie bijv de periode waarin er heel veel reclame van Tweakers te zien was in bushokjes e.d. Waarom zouden ze zichzelf in een programma, voor en door 'normale' consumenten dan opeens aftekenen als jargon spuiende nerds?

Edit: Voor 9/10 mensen ben jij al een 'expert' als je het geheugen weet te vinden. ;)

[ Voor 81% gewijzigd door D4NG3R op 29-01-2015 19:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Daarom juist, daarom wil je toch juist iemand hebben die er wel verstand van heeft, niet om een technische analyse te geven, maar hem wel technisch te analyseren en dan voor de leken thuis kan aangeven of de uitleg van de winkel waar was of niet.

• flipkipse

flipkipse

Google it

D4NG3R schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:07:
Alsof dit programma voor en door experts word samengesteld. :')

Tweakers probeert meer bekendheid te krijgen onder de 'normale' consument, zie bijv de periode waarin er heel veel reclame van Tweakers te zien was in bushokjes e.d. Waarom zouden ze zichzelf in een programma, voor en door 'normale' consumenten dan opeens aftekenen als jargon spuiende nerds?

Edit: Voor 9/10 mensen ben jij al een 'expert' als je het geheugen weet te vinden. ;)
Ik denk juist dat als je uitlegt met simpele woorden wat een bios is, bijvoorbeeld: "Ja een bios is de communicatie tussen Windows en de binnenkant van je computer. Dus dat deze eerst naar de fabrieksinstellingen is terugzet om te kijken of dit de oorzaak was dat Windows niet met de geheugenkaart kon communiceren is als normaal te beschouwen".

Dat je dan meer bezoekers krijgt. En vervolgens kan je aan het einde ook nog het advies geven aan mensen om eerst even op tweakers om hulp te vragen als je computer een probleem heeft.

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Zonder ram kaartje kom je meestal niet in de bios. Dus eerst even het ram-kaartje goed zetten, hij start nu goed op! Nu eens terug naar de fabrieksinstellingen, om te kijken of het nog steeds werkt.

Conclusie van het rambam lijkt me geheel terecht, het enige waar je over kan discussiëren is de 4de die aan bod kwam.

Verwijderd

flipkipse schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:03:
[...]

Nee maar dat je de BIOS reset... kan ik me voorstellen. Eerst de bios inspecteren voodat je hem open schroeft. Misschien lost dat het probleem op als je het geheugen niet ziet zitten.

Laatste man gaf keurig aan:
*Ja geheugen strip is kapot dus heb er een nieuwe in gezet a 80 euro.

Bij die dure zaken weet je dat je:
* onderzoekskosten betaald
* Ze preventief handelen om geld te verdienen

Kaart is er uit geschoten, dus vervangen voor 20 euro kost prijs. En je weet zeker dat ze niet 3 week later komen met: hij doet het weeeeer niet.

Ze hadden op zijn minst 5 minuten tweakers de tijd kunnen geven om te reageren op de conclusies van de zaken.
Klopt, maar dat doet niet af van de oplichterspraktijken van o.a. je hebt een nieuw geheugenplankje gekregen (oude weggegooid). Bleek de oude er in te zitten nog. (was bij die jongen thuis). Die ander die zei: ik heb je Windows opnieuw geinstalleerd (bleek niet het geval te zijn etc).

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-11 16:35
En het leuke is is dat een groot bedrijf, mycom in dit geval, ook gewoon onzin loopt te vertellen over een 'gebroken waterleiding'.

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 23:16

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Dutch_guy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:37:Maar item had beter gekund. Ik had wel een student willen zien van studentaanhuis.nl. Of mogen die geen computers openschroeven, zoiets las ik volgens mij eens?
Beetje late reactie, maar nee; dat mag niet ;) Software matig alleen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Koozza op 29-01-2015 20:14 ]

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Jochemd13 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:14:
En het leuke is is dat een groot bedrijf, mycom in dit geval, ook gewoon onzin loopt te vertellen over een 'gebroken waterleiding'.
Dat vind ik te simpel om te zeggen dat hij onzin stond te verkopen.

Iemand die eigenlijk 0 verstand van computers wilt weten wat er is gebeurd, hoe leg je dat goed uit? En heb je daar wel zin in?

Als jij werkelijk denkt dat het om een waterleiding ging, dan denk ik niet dat het probleem bij de reparateur zit. ;)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het ergste is nog de man die een nieuw reepje verkoopt terwijl hij het oude reepje alleen heeft aangeduwd. Hij maakt daar keihard misbruik van het vertrouwen van de klant.

Verwijderd

Jochemd13 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:14:
Die jongens moeten vooral computer goed repareren, geen prachtige correcte Nederlandse metaforen verzinnen :P

• AlezanderMotoko
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-11 09:56
Weet iemand hier welke spyware programma ze hebben gebruikt?

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

arnoudwokke schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:27:
[...]

Omdat jij het op twitter had gepost, ging ik kijken. Anders wist ik helemaal niet dat er zoiets op tv was. Helaas wel iets te laat, want het "tweakers" gedeelte was al over. Toch bedankt! :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vond het vooral stuitend dat er werd beweerd dat Windows opnieuw was geinstalleerd. Dat is wel bijdehand omdat het zo kinderlijk eenvoudig te controleren is.

Hoe dan ook, geen verrassende uitkomst.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 13:05

Brons

Fail!

Hoe komt Jelle trouwens op een bedrag van €20 euro voor de diagnose en reparatie?
Pagina: 1