Creative 3D Blaster Annihilator 2 Ultra 64MB?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 18:55
Ik heb deze kaart net besteld *D en ik vraag me af of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze kaart.

Ik wil zoveel mogelijk info, bv tot hoe hoog ie over te klocken is.

alvast bedankt

mvg

hAsHjOiNt

• Nordcore
Hallo?

Is daar nog iemand die iets weet van deze kaart?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op donderdag 14 juni 2001 23:11 schreef hAsHjOiNt het volgende:
Hallo?
Hallo :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Geduld is een schone zaak. Zoek eens wat vragen over overklokken op, dan weet je dat we het antwoord niet weten.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Tja wat valt er nou nog over die kaart te zeggen. Er zijn erg veel reviews over deze kaarten, zoals bv deze. Kijk die eens door ..

PC Specs

• FMS
  • Niet online

FMS

hoeveel heb je er voor betaald?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:29

Flexx

This side up

Had je dit niet beter kunne vragen voordat je hem bestelde ?

• Nordcore
Hij staat in de pricewatch te koop voor 511 gulden, nou staat er op de site zelf dat het een pro kaartje is maar Creative heeft helemaal geen Geforce 2 pro kaarten alleen maar GTS en Ultra.
Dus ik heb er maar gewoon een besteld en ik heb net een mailtje naar ze gestuurd met de vraag welke kaart het nou is.
Als het nou toch geen ULTRA of PRO is cancel ik de bestelling wel.
Is niet mijn fout toch?

mvg

hAsHjOiNt

• Bomberman
Ik heb ook maar een bestelling geplaatst 8-) , Creative maakt idd helemaal geen Pro's (zover ik weet). Heb hetzelfde bij 'opmerkingen' gezet, dus NIET verzenden als het om of een Pro of een normale 64MB GTS gaat. Ik ben benieuwd ..

PC Specs

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Op Friday 15 June 2001 08:55 schreef Bomberman het volgende:
Ik heb ook maar een bestelling geplaatst 8-) , Creative maakt idd helemaal geen Pro's (zover ik weet). Heb hetzelfde bij 'opmerkingen' gezet, dus NIET verzenden als het om of een Pro of een normale 64MB GTS gaat. Ik ben benieuwd ..
Hoeveel videokaarten verslijt jij in de maand... :? >:) Is het jouw doel om elke videokaart uit de Pricewatch tenminste 1 dag in je PC te hebben zitten ? ;)

• Bomberman
Nou overdrijf je een beetje. Ik heb sinds Augustus 2000 een Radeon gehad, heel even een GeForce2 MX tussendoor (3 dagen) en nu een Matrox G400. Das niet zo veel hoor vergeleken met sommige mensen hier 8-).

PC Specs

• Martijn
Op Friday 15 June 2001 08:59 schreef Bomberman het volgende:
Nou overdrijf je een beetje. Ik heb sinds Augustus 2000 een Radeon gehad, heel even een GeForce2 MX tussendoor (3 dagen) en nu een Matrox G400. Das niet zo veel hoor vergeleken met sommige mensen hier 8-).
;) Oh, valt nog mee idd... Maar waarom heb je die Radeon weggedaan? Ik heb hem nu (ViVo 64MB DDR) sinds een weekje en hij is super relaxed... En de overstap van Matrox naar nVidia zal qua 2D wel eens tapje achteruit zijn...

• Bomberman
Ja 2D zal zeker achteruit gaan maar met een G400 16MB is het niet zo relaxed gamen ;) . Die Matrox is meer een temp kaartje.

PC Specs

• Martijn
Op Friday 15 June 2001 09:11 schreef Bomberman het volgende:
Ja 2D zal zeker achteruit gaan maar met een G400 16MB is het niet zo relaxed gamen ;) . Die Matrox is meer een temp kaartje.
Radeon ViVo is ook relaxed gamen... ;)

Verwijderd

Volgens Venema Computers is het een:
Vga -- CREATIVE GEFORCE 2 PRO 64MB DDR AGP RETAIL NVIDIA GEFORCE 2 PRO CHIPSET, 64 MB DDRAM, AGP

Toch raar voor een kaart die niet bestaat....

Zal wel gewoon de GTS versie zijn.

Laat nog even weten wat je precies hebt gekregen van die jongens.

• Bomberman
Zoals ik hierboven al vermelde heb ik het volgende bij opmerkingen gezet (bestelform):
Opmerkingen:
Op Tweakers.net staat deze kaart van u als Creative GF2 ULTRA ipv Pro in de
Pricewatch. Op uw site staat hij echter als Pro maar aangezien, zover ik
weet, Creative geen Pro's maakt ga ik ervan uit dat het om een Ultra gaat.
Mocht het toch om een Pro of zelfs normale GeForce2 64MB gaan aub NIET
versturen. Ik zou het op prijs stellen als u dit dan even per mail zou
kunnen laten weten.
Ik heb een mailtje terug gehad met 'uw order wordt verwerkt' :? .

Ben benieuwd, als het toch een gewone 64MB GTS blijkt te zijn accepteer ik 'm gewoon niet. Is het een Ultra dan is ie wel erg goedkoop :P !

PC Specs

• Nordcore
Nou is het lastige dat niet reageren op mijn mailtjes.
En ik dacht dat als ze iets onder rembours verzenden, je het pakketje eerst moet betalen voordat je hem open mag maken.

Dus ik hoop voor ze dat zij een mailtje terugsturen anders kan ik het pakketje helaas niet accepteren.

In dat geval ga ik toch maar voor de Leadtek geforce 2 pro 64 mb tv-out.

mvg
-------------------------------------
hAsHjOiNt

• Nordcore
sorry hoor, ff testen of me nieuwe logo ut doet.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:43
Er bestaat wel degelijk een Creative GeForce 2 Pro

Afbeeldingslocatie: http://www.guru3d.com/creative/press-release/pro_450.jpg

http://www.guru3d.com/creative/press-release/

Flickr | Lego collectie

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:45
Op vrijdag 15 juni 2001 19:07 schreef TAG_Speedy het volgende:
Er bestaat wel degelijk een Creative GeForce 2 Pro

[afbeelding]

http://www.guru3d.com/creative/press-release/
Ghehe hoezo droog >:)

Verwijderd

Bwahahahahahhhahhaahahaha er is dus wel een PRO!!! :Y) (8> B-) :z :Z

• Bomberman
Fok dat :( .. maargoed ik heb het er tenslotte bij vermeld of ze in het geval van een Pro niets willen verzenden. Als ze dat toch doen (en ik moet het idd wel accepteren want het is eerst betalen dan pas open maken) wil ik gewoon m'n geld terug. We wachten af in spanning :o ...

PC Specs

Verwijderd

Mja die creative is gewoon een geforce 2 ultra chipset met de engine van de geforce 2 gts en daarom is die creative even snel en soms langzamer als bijvoorbeeld een asus v7700 gf2 gts :(

• Bomberman
Op zaterdag 16 juni 2001 00:58 schreef schumache het volgende:
Mja die creative is gewoon een geforce 2 ultra chipset met de engine van de geforce 2 gts en daarom is die creative even snel en soms langzamer als bijvoorbeeld een asus v7700 gf2 gts :(
Say what :?

Op de Creative site kan ik helemaal geen Pro vinden ..

Oops op de Europese Creative site staat ie wel ..

PC Specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Wat ik nou niet begrijp, waarom doen jullie niet even een telefoontje naar die zaak, dat is toch allemaal veel makkelijker, dan weet je het gelijk, suc6 ;)

Niet op voorraad.

• Bomberman
Goed idee Edward :) .. ik heb net ff gebeld: het gaat waarschijnlijk toch om een Pro. De man die ik sprak moest het uitzoeken bij de leverancier. Eerst dacht ie dat het wel een Ultra moest zijn omdat ook volgens hem Creative geen Pro's maakt. Toen ik hem vertelde dat de prijs wel erg laag was voor een Ultra en Creative sinds kort wel Pro's maakt (thnx TAG_Speedy) moest het volgens hem dan toch wel een Pro zijn ;( . De order is geannuleerd iig .. jammer maar was te verwachten.

PC Specs

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb m hier al een half jaartje inzitten of zo, maar werkt perfect! Superding! Perfecte keus jongen! *D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Maakt Creative sinds kort Pro's? Ik dacht dat ze gestopt waren omdat NVidia hun geen toestemming meer zou geven om kaarten te maken, omdat ze in te weinig "smaken" werden geproduceerd. Alleen maar standaard modellen.

Maarja 511 voor een Ultra kaartje is idd zeer laag :) Te mooi om waar te zijn dus hehe

• Nordcore
Dan zal het wel slimmer zijn om deze order te cancellen en door te gaan zoeken naar een andere optie.

• Speedy
Mwah, 511 voor een Pro is ook niet gek hoor, als het een Ultra was gooide ik mijn Creative GTS er meteen uit :)

Flickr | Lego collectie

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:04
Op zaterdag 16 juni 2001 19:28 schreef TAG_Speedy het volgende:
Mwah, 511 voor een Pro is ook niet gek hoor, als het een Ultra was gooide ik mijn Creative GTS er meteen uit :)
511 voor 'n pro is niet echt goedkoop hoor..
Kun je beter voor de Gainward cardexpert GF2 GTS 64mb 400Mhz gaan, die kun je gegarandeerd ocen tot 450Mhz bijna een Ultra dus :) kost fl 559

• Nordcore
Nee, ik heb bedacht dt ik hem maar gewoon aanneem van de postbode en dat ik hem even goed ga aanpassen en ervoor ga zorgen dat ie een stuk sneller gaat lopen.
Ik heb een aantal reviews gelezen op Amerikaanse sites en in de U.S.A. wordt dit merk zo'n beetje gezien als de leider in de videokaart markt.

Ik heb ook een aantal sites gevonden waar staat dat deze kaart nog best wel over te klokken is.

En als het niet op de softwarematige manier lukt gaan we toch gewoon met heathsinks ofzo aan de gang.

En daar komt nog eens bij dat voor een echte pro deze kaart onder het gemiddelde prijsniveau ligt.

Ik zie het wel maandag, als ik hem erin heb zitten vertel ik wel ff hoe goed ie is en hoe ik hem kan overklokken ok?

kijk hier voor specs over de kaart:
http://store.europe.creative.com/dept_list.asp?dept=2

mvg

hAsHjOiNt

• Speedy
Op zondag 17 juni 2001 12:09 schreef Xtuv het volgende:

[..]

511 voor 'n pro is niet echt goedkoop hoor..
Kun je beter voor de Gainward cardexpert GF2 GTS 64mb 400Mhz gaan, die kun je gegarandeerd ocen tot 450Mhz bijna een Ultra dus :) kost fl 559
Stond ook 511 voor een Ultra in mijn post :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1