Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop gekozen <900 euro, betere opties?

Pagina: 1
Acties:

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:27
Hee, bij voorbaat dank.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Praktisch wil ik alles kunnen. Omdat ik echter niet veel wil uitgeven, houd ik me aan: relatief simpele games, football manager perfect runnen, en gewoon erg snel in dagelijks gebruik.
Zie op het laatst nog meer uitleg :)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 900 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Op vakantie ja en mee naar school, college, etc. Maar helaas ben ik wel fan van een 15,6 inch scherm. Of in ieder geval, 13 inch modellen hebben vaak een slechte video kaart, maar lichter en kleiner zou praktischer zijn..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Geen merkvoorkeuren, dat heeft niet echt zin geloof ik, elke laptoplijn van elke fabrikant is weer anders.

Ik heb nu deze gevonden:

http://www.mediamarkt.nl/...3,1475481.html?langId=-11

Voor een mooie prijs, maar ik zit te twijfelen tussen die en een XPS13

Ik game namelijk steeds minder en steeds meer console, maar ik heb altijd goede laptops gehad, tot mijn vorige kapot ging, dus als ik een raar idee in mijn hoofd had: een film maken, een vage game spelen, een game maken, dan kon dat altijd. Dat is natuurlijk altijd prettig, echter hoop ik dat ik mijn tijd nuttiger ga besteden en een laptop die gewoon in een normale rugzak past is ook fijn.

Ik loop hier dus vast.

Is die MM link een super goede deal, of kan ik toch beter een xps 13 (nieuwe model) kopen voor iets meer?

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 28-01-2015 23:31 ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

De laptop van Asus voldoet ruimschoots aan je eisen: i7, 850m (daarmee kan je ook games spelen, op de lage settings weliswaar), 8 GB geheugen en een SSD kan je altijd zelf later installeren (door de interne hdd te vervangen.

Je krijgt nu 17% korting (eg de BTW korting) bij de MM dus mooie deal. Hou je weer EUR 100 in je zak om te sparen voor een 512GB ssd

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 11:01
Het is zeker een mooi laptopje voor wat je ermee wilt doen.
Enkele alternatieven uit andere forums kan je ook eens kijken naar deze:
pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache
Eigenlijk zelfde specs, alleen heeft deze 1tb hdd ipv 750Gb

pricewatch: Asus N551JK-CN158H

Ook weer zelfde specs met 1 tb hdd en stukie goedkoper

http://www.mediamarkt.nl/...3,1538925.html?langId=-11

Bij deze lever je de i7 in voor een i5, maar hier zit wel weer een gtx 860m in ipv 850m wat evt tijdens gamen betere prestaties geeft en ook nog is stukie goedkoper

• StrongArmLance
Vidra schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:30:
De laptop van Asus voldoet ruimschoots aan je eisen: i7, 850m (daarmee kan je ook games spelen, op de lage settings weliswaar), 8 GB geheugen en een SSD kan je altijd zelf later installeren (door de interne hdd te vervangen.

Je krijgt nu 17% korting (eg de BTW korting) bij de MM dus mooie deal. Hou je weer EUR 100 in je zak om te sparen voor een 512GB ssd
Ja ik maakte me alleen zorgen dat hij niet goed mee te nemen is, maar van de specs was ik helemaal weg.

Jammer dat de nieuwe xps' nog niet bij mm liggen
Brandonvds schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:41:
Het is zeker een mooi laptopje voor wat je ermee wilt doen.
Enkele alternatieven uit andere forums kan je ook eens kijken naar deze:
pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache
Eigenlijk zelfde specs, alleen heeft deze 1tb hdd ipv 750Gb

pricewatch: Asus N551JK-CN158H

Ook weer zelfde specs met 1 tb hdd en stukie goedkoper

http://www.mediamarkt.nl/...3,1538925.html?langId=-11

Bij deze lever je de i7 in voor een i5, maar hier zit wel weer een gtx 860m in ipv 850m wat evt tijdens gamen betere prestaties geeft en ook nog is stukie goedkoper
Die MSI is te log, die ander is ook goed, maar ik weet niet of ik een ultrabook of een normale laptop wil.
Aangezien het vrij draagbaar moet zijn en ik geen laptoptas nodig wil hebben..

:/

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 09:00
Ik ben zelf ook op zoek naar iets soortgelijks. Mijn oog was zelf gevallen op 2 iets goedkopere versies bij mediamarkt. Deze hebben alleen geen touchscreen (ik weet niet of je hierom geeft?). Ook in de videokaarten zit een verschil (DDR3 ipv GDDR5)

http://www.mediamarkt.nl/...0,1622333.html?langId=-11
1 TB (of 750GB? staat volgens mij incorrect op de site) HDD + 24 GB SSD, verder zelfde specs.

http://www.mediamarkt.nl/...0,1725935.html?langId=-11
GeForce GTX 845M ipv 850 en 1 TB HDD.

En uit de pricewatch zou ik zelf eerder voor de 157H dan de 158H gaan, verschil is volgens mij alleen 750GB HDD ipv. 1 TB HDD en is weer een tikkie goedkoper.

[ Voor 3% gewijzigd door Poeles op 29-01-2015 08:52 ]

• StrongArmLance
Ja die zijn ook allemaal mooi maar hetzelfde idee als die ik had, nu sta ik helaas eerst nog voor de keuze wat voor soort laptop... deze:
http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

Ziet er ook mooi uit, is lichter en mobieler, wel 100 euro duurder, maar je hebt van die VIP korting dingen, ook een goede keuze?

[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 29-01-2015 15:15 ]

Pagina: 1