Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VLAN en reactie Equator

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

• RRBR
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-10-2022
Beste Equator

Omdat het topic gesloten is, maar even zo,

Uiteraard had ik gegoogeld en ben ik deze pagina ook "freaking" tegen gekomen. Echter gaf dit niet de duidelijkheid om het onderwerp te begrijpen. Zeker omdat Cisco blijkbaar weer andere termen gebruikt dan andere merken etc.

Het spijt me dat ik niet over zulke uitgebreide kennis beschik als u.

Ik was in de veronderstelling dat een forum een plek was om informatie te krijgen en te delen met mede-forumleden die meer van het topic weten dan ik.

Bijv. als u een vraag heeft over geneeskunde zal ik deze prima kunnen beantwoorden en niet reageren met "google het maar" (als u een vraag stelt op een forum voor medische zaken) maar dit kan aan mij liggen. Ik hoop dat u in uw werk/relaties vriendelijker omgaat met uw naasten als ze iets komen vragen waar u meer verstand van heeft.

Inmiddels draait alles prima, mede door de hulp van de mensen die wel het topic hebben beantwoord.

Just my two cents

------------------------------
Beste RRBR,

Welkom op GoT.

We verwachten wat meer inzet van de gebruikers op dit forum, we zijn immers geen helpdesk waar je ene kant en klaar antwoord kunt krijgen.

Wat dacht je ervan deze vraag gewoon eens door google te mikken?

Eerste freaking resultaat uit zoeken bij google naar 'vlan vs pvid'

https://learningnetwork.cisco.com/message/282245#282245
Equator wijzigde deze reactie 28-01-2015 20:36 (19%)

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:39
Je vraag was erg kortaf. Als je aan had gegeven wat je zelf had gevonden, bijvoorbeeld wat relevante quotes uit de handleidingen van Ubiquiti resp. TP-Link en een toelichting waarom je het op basis van die informatie niet snapt, dan was je topic waarschijnlijk wel open gebleven.

Er bestaan geen domme vragen, maar wij kunnen niet zien in hoeverre je zelf al moeite hebt gedaan om tot een antwoord te komen, dus op dat vlak krijg je het voordeel van de twijfel niet. Het is dus zaak om je daar goed in te dekken ;)

Dat zijn mijn two cents.

[ Voor 27% gewijzigd door Thralas op 28-01-2015 23:38 ]

• RRBR
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-10-2022
Ik vindt dat je gelijk hebt mijn vraag was erg kort, een paar topics hiervoor had ik de vraag uitgebreider gesteld misschien was dat topic niet duidelijk genoeg vandaar dat ik em specifieker had gemaakt.

Ik denk overigens dat de hoeveelheid moeite die ik gedaan heb om de vraag zelf te beantwoorden niet echt relevant is, immers wil je geen antwoord geven dan reply je toch niet. Een forum is toch voor het delen van informatie,

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:50

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

oeps, verkeerde topic.

[ Voor 76% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 29-01-2015 00:31 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

RRBR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:00:
....Ik denk overigens dat de hoeveelheid moeite die ik gedaan heb om de vraag zelf te beantwoorden niet echt relevant is, immers wil je geen antwoord geven dan reply je toch niet. Een forum is toch voor het delen van informatie,
Da's toch een ernstige misvatting. Hier op tweakers.net verwachten we van je dat je eerst zelf moeite hebt gedaan om je probleem op te lossen. En dat moet je in je vraagstelling ook duidelijk maken.

Als je, voor je gepost had, de Het algemeen beleid #quickstart had gelezen, had je dat ook allemaal geweten. En als je die faq negeert, dan wordt je topic gesloten.

't Is erg jammer voor je, maar Equator heeft helemaal gelijk (heeft-ie altijd, overigens)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Equator heeft op zich gelijk maar
Eerste freaking resultaat uit zoeken bij google naar 'vlan vs pvid'
getuigt dan weer niet van professionaliteit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
CyBeR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:42:
Equator heeft op zich gelijk maar

[...]

getuigt dan weer niet van professionaliteit.
man man man :')

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Gutohgut, een moderator of admin zegt een keer iets wat niet kan. :N

Ik zal het veranderen hoor, iedereen u weer blij ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.