Toon posts:

Server en Switches in 1 Kast op wieltjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand goeie ideeen cq. bouwtekeningen en dergelijke?

Verwijderd

Topicstarter
nobody?

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

19" Rack ?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 13:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

12of 24 u 19 inch rack met wielen ?????

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
nee een omhulsel op wielen, waar in dus een 19" rack word gemonteerd, met daarin een server

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bedoel je misschien een soort kist (flight-case) die afsluitbaar is en waarbinnen een 19 inch rack zit waarin je je switches, server, UPS en dergelijke kunt monteren om een en ander makkelijk te kunnen verplaatsen zonder kans op beschadiging ?
Als het je niet gaat om bescherming tijdens vervoer snap ik niet waarom je een rack in een kist wil :?

Edit:
Zie hieronder, hier heb je een 19 inch rack in een flightcase. Ideaal voor vervoer :)
Afbeeldingslocatie: http://home-1.worldonline.nl/~mjvdsand/various/RIMG0010.JPG

Verwijderd

Topicstarter
ja, zoiets, alleen zou ik die ombouw dan uiteraard zelf gaan bouwen, ziet er toch mega-leip uit, en is mucho cool voor lans en dergelijke.

Verwijderd

Topicstarter
Maar niemand, heeft dus goeie tips of bouwtekeningen of zo.. of mischien dat iemand zelf ook zo'n geval in elkaar heeft geprutst?

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tips *D
- Gebruik gewoon goed flightcase materiaal. Is op allerlei plaatsen te koop.
- Gebruik popnagels om je kist in elkaar te zetten
- Liefst een deksel voor en achter. Veel makkelijker met bekabelen.
- Laat voldoende ruimte voor koeling rondom
- De 19 inch racks in de kisten op de foto hierboven zijn verend opgehangen in rubbers. Is op de lange duur het behoud van je apparatuur tijdens transport.
- Pas op hoe groot je ze maakt. De kisten op de foto wegen 120 kilo met 4 apparaten erin. En dat tilt errug vervelend.
- Goede handgrepen aan de kist. Als je toch moet tillen...

Succes ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 08:57 schreef masaman het volgende:
- De 19 inch racks in de kisten op de foto hierboven zijn verend opgehangen in rubbers. Is op de lange duur het behoud van je apparatuur tijdens transport.
hoe moet ik me dat voorstellen dat ze dat gedaan hebben, ho pruts je zoiets in elkaar??
Pagina: 1