Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 09:39

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Hey,

Bij ons op de zaak hosten we de mailboxen van een aantal van onze klanten. Dit doen we op dit moment op een VPS, waar Ubuntu en Zimbra (Community Edition) op draait.
Tijdens een toevallige online dwaling kwam ik op de website van OpenSRS uit.

Kosten om daar een mailbox te hosten liggen stukken lager als waar we nu die VPS voor hebben draaien bij onze vaste ISP, dus dat trok direct mijn aandacht.

UIteraard wil ik wel dat alles gewoon 'soepel' blijft draaien, en de overlast voor onze klanten minimaliseren, dus ik was eigenlijk opzoek naar ervaringsdeskundigen, die ook de hosted mailsolutions van OpenSRS gebruiken.
Met name het zien van de naam Tucows, waar OpenSRS een onderdeel van is deed mij wel fronsen, die kende ik naemlijk alleen nog maar van die vage free-/share/freemium software download site van vroeger.

Via google kwam ik weinig Nederlanders tegen, en ook hier in het forum viel het aantal recente restultaten vies tegen (veel van rond 2000 enzo).

Wie gebruikt OpenSRS, en kan me vertellen wat er fijn of juist niet fijn aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
Wij gebruiken OpenSRS. Het voordeel is dat ze een prima API hebben en best goedkoop zijn. Ik ben alleen niet zo'n fan van hun controlepaneel.

Hun e-mail heb ik echter geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blune
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:35
Wij zijn nu ook aan het kijken bij deze partij. Om onze (ongeveer 500) mailboxen bij onder te brengen. Wat de website beloofd ziet er goed uit. Maar heeft ondertussen ook al iemand ervaring met deze partij? TS zelf misschien?