Had 2 extra fans voor mijn computer gekocht omdat ik de computer op achter de TV ga plaatsen
om films te bekijken met de familie
De Coolermaster Sickleflow 120
Maar ze maakten toch wel wat lawaai
Dat kwam omdat ik ze toen direct aan de voeding had verbonden
Daarna ging ik naar de winkel en kocht een kabel om de sytem fans te splitten zodat
alle 3 de fans op op het moederbord aangesloten zaten
Maar de 2 extra fans maakten nog steeds aardig wat lawaai
Probeerde de fans lager te zetten met de programma Speedfan en een programma van
de fabrikant van me moederbord
Gigabyte 78lmt-usb3
Met Speedfan kon ik weinig omdat de programma te onduidelijk voor me was
en ik niet aan de fan van me CPU wou spelen
en met de programma van de fabrikant van me moederbord merkte ik weinig resultaat
Had ook nog geprobeerd om de fans aan te passen in me bios maar daar kon ik alleen de instellingen van me fan speed zien maar ik kon niks aanpassen, Daarna had ik de bios ge-update maar zag nog steeds niks wat me kon helpen om de snelheid aan te passen..
Als iemand wat advies voor me heeft dan zou dat geweldig zijn!!!
om films te bekijken met de familie
De Coolermaster Sickleflow 120
Maar ze maakten toch wel wat lawaai
Dat kwam omdat ik ze toen direct aan de voeding had verbonden
Daarna ging ik naar de winkel en kocht een kabel om de sytem fans te splitten zodat
alle 3 de fans op op het moederbord aangesloten zaten
Maar de 2 extra fans maakten nog steeds aardig wat lawaai
Probeerde de fans lager te zetten met de programma Speedfan en een programma van
de fabrikant van me moederbord
Gigabyte 78lmt-usb3
Met Speedfan kon ik weinig omdat de programma te onduidelijk voor me was
en ik niet aan de fan van me CPU wou spelen
en met de programma van de fabrikant van me moederbord merkte ik weinig resultaat
Had ook nog geprobeerd om de fans aan te passen in me bios maar daar kon ik alleen de instellingen van me fan speed zien maar ik kon niks aanpassen, Daarna had ik de bios ge-update maar zag nog steeds niks wat me kon helpen om de snelheid aan te passen..
Als iemand wat advies voor me heeft dan zou dat geweldig zijn!!!