Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game en Studie Laptop

Pagina: 1
Acties:

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11 19:05
Hallo,

augustus is de bedoeling op mijn nieuwe opleiding te starten, dit zal misschien IT worden, of MHBO Assisten Accountancy. Hiervoor wil ik eigenlijk mijn huidige laptop vervangen.

Ik zoek een laptop die lekker is om voor school mee te werken en waar ik games op kan spelen. (TERA en League of Legends speel ik dagelijks op het moment)

Wat is je budget?
Er is op het moment geen budget, maar ik wil het zelf op rond de 1500 euro houden, hiervoor mag ik hopelijk wel wat vinden?

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar ik vind het niet erg om met de laptop te zeulen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil geen Mac of HP. Ik heb nu een asus en hier ben ik op zich goed over te spreken. Had ook naar MSI gekeken, die had leuke regenboog toetsenboorden etc.

Ik hoop dat jullie me een zetje in de goede richting kunnen geven.

Alvast bedankt.

Groetjes

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Je zou eerst zelf een laptop moeten voorspellen voordat wij gaan zeggen ofdat die bij je taken/opdrachten zal passen. WIj zijn geen 'slaafjes' die mensen zeggen wat ze moeten kopen.

Maar welkom op tweakers!

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11 19:05
Zeg ik dat jullie slaafjes zijn?

Nee.

Ik heb me god geen idee waar ik moet beginnen met zoeken dus ik vraag voor een zetje in de goede richting, ook ben ik niet nieuw dus fijne avond nog eh ;)