Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het liefst speel ik Euro Truck simulator, G-mod met vrienden, Pay-day 2, Minecraft en misschien nog Call of Duty/GTA games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600/650 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een processor (snelle) een moederbord met o.a. USB 3.0 en HDMI poort, DVI-D kan ook, een harde schijf/SSD met genoeg opslag, een snelle (niet zo dure) grafische kaart, een mooie behuizing (die ook USB 3.0 ondersteunt) Windows 7 of 8 (maakt mij niet zoveel uit zolang het binnen het budget blijft en genoeg RAM geheugen. Een wifi kaart en een optische drive zouden ook handig zijn
(heb al een muis en een monitor (tv)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Het liefst speel ik Euro Truck simulator, G-mod met vrienden, Pay-day 2, Minecraft en misschien nog Call of Duty/GTA games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600/650 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een processor (snelle) een moederbord met o.a. USB 3.0 en HDMI poort, DVI-D kan ook, een harde schijf/SSD met genoeg opslag, een snelle (niet zo dure) grafische kaart, een mooie behuizing (die ook USB 3.0 ondersteunt) Windows 7 of 8 (maakt mij niet zoveel uit zolang het binnen het budget blijft en genoeg RAM geheugen. Een wifi kaart en een optische drive zouden ook handig zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 19:12 ]