Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-06 10:27
Beste Tweakers! Graag jullie advies, bij mijn zoektocht naar:
Kwalitatief goede en betaalbare in-ear koptelefoon voor allround muziek.
Binnenkort ga ik een lange treinreis maken voor een wintersport vakantie, lekker voor in de trein of tijdens het (winter)sporten.

Budget:
Rond de €50,-

Wat ik zelf al heb gevonden:
- Bose IE2 of MIE2
(Bose be Bose, lijkt mij erg goed spul, veel positieve reviews)
- Monster DNA in-ear
(Lijkt veel belovend, wisselende review meningen)
- Sennheiser CX300-II
(Meest besproken op oa. Tweakers, voordelig!)
- JVC HA-FX3X
(Schijnt goede bass- en geluidkwaliteit te hebben)

Dit heb ik zelf zo'n beetje gevonden, echter is er voor mij geen duidelijke winnaar.
Dit is een persoonlijke indicatie, de advies headphones hoeven dus niet uit dit rijtje te komen

Verschillende sites bieden vele verschillende beste producten.

Wie kan mij helpen? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Novarion op 28-01-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-06-2020
Ik heb de Bose IE2i gehad echt top dingen kwalitatief gezien en vooral qua comfort. Sluiten goed af van de omgeving en zitten heerlijk! Geen drukkend gevoel na lange tijd en allerbelangrijkste ze vallen niet uit! :) Ze zijn misschien iets wat heftig in het laag maar met de gemiddelde smartphone of mp3 speler o.i.d kan je met een equalizer het een en ander aanpassen! De kabels zijn overigens ook van goede kwaliteit, iets wat met de meeste in-ears flink tegenvalt.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:41

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 23:58
Ik heb erg goede ervaringen met de Monoprice 8320 en 9927. Veel goedkoper dan de anderen, maar volgens een aantal reviews doen die van Monoproce er niet voor onder. Zelf heb ik ze overigens niet met elkaar vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindunos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-07 08:30
Heb zelf erg lang de Sennheiser CX300-II gebruikt, was er zeer tevreden over. Heb al een keer kabelbreuk gehad, maar kon de headphones zonder problemen inruilen voor nieuwe.
Ben nu naar wat meer exotische in-ears gaan zoeken en kwam uit op de TTPOD T1-E voor 35 euro. Heb ze nog niet binnen dus kan er zelf nog niet veel over zeggen, maar volgens reviews doen ze niet onder voor in-ears van 3 keer die prijs. Verder hoor ik veel goede verhalen over de Xiaomi Pistons 2, ook zo'n 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 17:55
ernstblaauw schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:25:
Ik heb erg goede ervaringen met de Monoprice 8320 en 9927. Veel goedkoper dan de anderen, maar volgens een aantal reviews doen die van Monoproce er niet voor onder. Zelf heb ik ze overigens niet met elkaar vergeleken.
In de trant van ietwat minder bekende merken: de MEElectronics A151* vind ik ook een setje oordopjes wat relatief goedkoop is voor wat het kan. Het geeft wel een aardig neutraal geluid, geen overdreven bas in vergelijking met wat ik ken van bijvoorbeeld de Sennheiser CX300.

Te vinden op ebay/amazon en met verzendkosten vaak nog onder de 40 euro.

Leuk leesvoer met heel veel informatie: http://www.head-fi.org/t/...a83-added-02-03-15-p-1033. Staar je niet blind op de prijzen in dollars, soms kan je prima dopjes voor een of twee tientjes goedkoper halen dan de laatst bekende prijs in dollars in deze lijst :).

De grote tabel die onder de post staat is ook te vinden op http://theheadphonelist.com/headphone-list/, maar tegenwoordig doorzoekbaar!

*er is tegenwoordig ook een A151P variant met inline mic en remote, dus let goed op
Pagina: 1