Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chokolademan2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Een oude surf&mail heb ik nog lopen van 2008, deze had ik al een tijd niet gebruikt, waarbij ik twijfel om deze weg te doen.

Daarna zou ik iets van Choozze kiezen waarschijnlijk met 10gb limiet.

Maar Telfort heeft natuurlijk ook ' Onbeperkt'.

Wat is hun huidige FUP beleid? En wat is hun huidige snelheid?
Zijn ze streng met overschrijden van een FUP? En hoeveel is eigenlijk de FUP?

Is er iemand met ook een oude surf&mail telfort abbo die deze antwoorden heeft?

(Op hun site heb ik uitgebreid bekeken, maar nergens staat een duidelijke cijfer met een limiet, misschien moeilijk te vinden omdat het een oude abbovorm is, vandaar deze vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
chokolademan2 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:14:
Wat is hun huidige FUP beleid? En wat is hun huidige snelheid?
Zijn ze streng met overschrijden van een FUP? En hoeveel is eigenlijk de FUP?
je kunt ze natuurlijk even bellen, misschien doen ze je wel een hele mooie aanbieding.
KPN hanteerde voor FUP ongeveer 10x van het gemiddelde gebruik. Of dit nu van iedere gebruiker was of iedere gebruiker met die abbo vorm weet ik niet.

kwa snelheid kan je denk ik dat je niet sneller zal krijgen als HSPDA maar dat is makkelijk te testen natuurlijk. simetje in tel speedtest en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chokolademan2
Aah de speedtest site is zo gepiept :)

Alleen vraag ik me af of de FUP van Telfort gunstiger is dan de FUP van Choozze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:21
De FUP van Telfort is redelijk hoog kan ik je vertellen. Ooit Telfort surf&mail onbeperkt gehad en kon er makkelijk 10-tallen GB's mee binnenhalen, nooit iets van gehoord. Het is geen 4G-snelheid maar KPN heeft over 3G goede snelheden en dekking dus het was altijd wel lekker vlot :9

Hetzelfde met de oude KPN surf&mail...

[ Voor 6% gewijzigd door timmie1 op 29-01-2015 17:13 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33

Speedmaster

Make my day...

Door het feit dat steeds minder mensen dit abonnement hebben gaat de FUP wel verder omlaag aangezien er een gemiddelde berekening wordt gemaakt van alle gebruikers die dit abonnement hebben. Zit je daar boven dan ben je gewoon de klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:34
timmie1 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:13:
De FUP van Telfort is redelijk hoog kan ik je vertellen. Ooit Telfort surf&mail onbeperkt gehad en kon er makkelijk 10-tallen GB's mee binnenhalen, nooit iets van gehoord. Het is geen 4G-snelheid maar KPN heeft over 3G goede snelheden en dekking dus het was altijd wel lekker vlot :9

Hetzelfde met de oude KPN surf&mail...
Grappig; vorig jaar kreeg ik al bij 2GB een SMS. Uiteindelijk die maand bijna 3GB gebruikt.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chokolademan2
aah als ik t goed begrijp waren ze vroeger soepel bij tientallen gb's, maar nu strenger al bij 2 gb.

Wat meer research heb ik gedaan en op mobiele tel forums zie ik horrorverhalen van mensen met een oude surf&mail onbeperkt welke 5000,- euro facturen hebben gekregen van Telfort, omdat ze de fup overschreden.

Misschien dat ze nu van de oude onbeperkte abbo's af willen of zijn t broodje aap verhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33

Speedmaster

Make my day...

chokolademan2 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:00:

Misschien dat ze nu van de oude onbeperkte abbo's af willen of zijn t broodje aap verhalen?
Ga er maar vanuit dat het een sterfhuisconstructie is, jij kost voor de provider teveel geld, door de fair-use alleen toe te passen op de gebruikers binnen dezelfde abonnementsvorm krijg je vanzelf leegloop en dus verdere verlaging. Je kan hier niets tegen doen.

• chokolademan2
Yes de telfort toch maar opgezegd, de oude zogenaamde 'onbeperkt' zitten erg veel haken en ogen aan. En de huidige telfort abbo vormen zien er ook niet echt gunstig uit.
Wordt denk ik Choozze maar... :)
Thanks voor de feedback!
Pagina: 1