Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, films afspelen, school. Ik speel graag FPS games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zo optimaal mogelijk en tussen de 600-800 euro maximaal (zo dicht mogelijk naar de 600 het liefst uiteraard)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb toetsenbord en muis, speakers en als monitor: Samsung S24D590PL Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel extra's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, dit is de eerste keer dat ik een desktop wil gaan kopen/bouwen (altijd op laptops gespeeld)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst natuurlijk zo stil mogelijk in stationair en met films, tijdens gamen heb ik toch headset op.
Ga je overklokken?
Nee, heb niet al te veel verstand van computers. Daarnaast zal ik het ook niet nodig gaan hebben gok ik zo.
Ik ben op zoek naar een leuk game systeem wat een aantal jaren prima mee kan draaien op redelijk grafisch niveau.
n.a.v. research in de BBG: januari 2015, reviews die ik lees en de reacties op game systemen in dit forum ben ik tot nu toe uitgekomen op:
Ben benieuwd of er nog wat van de prijs kan worden afgesnoept zonder dat het ten koste gaat van de prestaties/kwaliteit. Ook zie ik in andere topics wat betreft videokaarten andere dingen worden aangeprezen.
De moederbord werd in de BBG: januari 2015 beschreven voor basis game systeem. Net als veel andere onderdelen.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen in het samenstellen van een betaalbare gaming desktop!
Alvast bedankt voor reacties!
mvg,
Gamen, films afspelen, school. Ik speel graag FPS games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zo optimaal mogelijk en tussen de 600-800 euro maximaal (zo dicht mogelijk naar de 600 het liefst uiteraard)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb toetsenbord en muis, speakers en als monitor: Samsung S24D590PL Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet veel extra's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, dit is de eerste keer dat ik een desktop wil gaan kopen/bouwen (altijd op laptops gespeeld)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst natuurlijk zo stil mogelijk in stationair en met films, tijdens gamen heb ik toch headset op.
Ga je overklokken?
Nee, heb niet al te veel verstand van computers. Daarnaast zal ik het ook niet nodig gaan hebben gok ik zo.
Ik ben op zoek naar een leuk game systeem wat een aantal jaren prima mee kan draaien op redelijk grafisch niveau.
n.a.v. research in de BBG: januari 2015, reviews die ik lees en de reacties op game systemen in dit forum ben ik tot nu toe uitgekomen op:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 174,95 | € 174,95 |
| 1 | Asus B85M-G (C2) | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 222,95 | € 222,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Scythe Slip Stream 1200rpm, 120mm | € 5,95 | € 5,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 61,01 | € 61,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 758,11 | |
Ben benieuwd of er nog wat van de prijs kan worden afgesnoept zonder dat het ten koste gaat van de prestaties/kwaliteit. Ook zie ik in andere topics wat betreft videokaarten andere dingen worden aangeprezen.
De moederbord werd in de BBG: januari 2015 beschreven voor basis game systeem. Net als veel andere onderdelen.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen in het samenstellen van een betaalbare gaming desktop!
Alvast bedankt voor reacties!
mvg,