Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000 (mag een beetje meer zijn)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik ben wel fan van de Silverstone Milo ML07 kast dus die wil ik de lijst houden. Als iemand ervaring heeft met de Chieftec SFX-500GD-C dan hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zeker wel. Het idee was eerst om een SteamBox te bouwen, uiteindelijk heb ik besloten om niet op het nieuwe OS van Valve te wachten omdat een Windows systeem met Steam uiteindelijk meer vrijheid geeft. Wat ik wel wil is een klein maar krachtige machine. Ik heb al 1x in het verleden (3/4 jaar gelden) een systeem in elkaar gezet. Naïef dat ik was heb ik alles gekocht met hoge cijfertjes en lage koste wat resulteerde in een groot energie slurpend bakbeest wat veel te veel lawaai maakt
.
Dus:
• Klein
• Krachtig
• Stil
Anders nog iets?
Ja, ik maak mij vooral zorgen om de airflow bij deze kast. Is het verstandig om extra fans te monteren of andere fans te vervangen?
Voornamelijk gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000 (mag een beetje meer zijn)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 364,95 | € 364,95 |
| 1 | Silverstone Milo ML07 | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Silverstone 120mm Fan Grille and Filter kit | € 3,99 | € 3,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Chieftec SFX-500GD-C | € 78,38 | € 78,38 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 181,95 | € 181,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.060,17 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Ik ben wel fan van de Silverstone Milo ML07 kast dus die wil ik de lijst houden. Als iemand ervaring heeft met de Chieftec SFX-500GD-C dan hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zeker wel. Het idee was eerst om een SteamBox te bouwen, uiteindelijk heb ik besloten om niet op het nieuwe OS van Valve te wachten omdat een Windows systeem met Steam uiteindelijk meer vrijheid geeft. Wat ik wel wil is een klein maar krachtige machine. Ik heb al 1x in het verleden (3/4 jaar gelden) een systeem in elkaar gezet. Naïef dat ik was heb ik alles gekocht met hoge cijfertjes en lage koste wat resulteerde in een groot energie slurpend bakbeest wat veel te veel lawaai maakt
Dus:
• Klein
• Krachtig
• Stil
Anders nog iets?
Ja, ik maak mij vooral zorgen om de airflow bij deze kast. Is het verstandig om extra fans te monteren of andere fans te vervangen?