Wijziging User Review - repelsteeltje83

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 13:08
Beste,

Ik wil deze review op mijn pagina toch laten verwijderen, omdat ik er niet helemaal mee eens ben dat ik een negatieve feedback heb gekregen.

Het verhaal:

Op een veiling had ik interesse in een iphone 4s, deze zou 2 plekjes op het scherm hebben.
Ik dacht dat dit in het begin wel mee zou vallen, maar erna (meer op google gezocht) had ik toch besloten om de koop niet door te laten gaan, want de verkoper repelsteeltje83 kon er ook geen foto's van maken (dit vond/vind ik vreemd). Verder heb ik een negatieve feedback gekregen omdat repelsteeltje aangeeft 25 minuten op en neer gefietst te hebben, en mijn bericht niet gelezen had, dit laatste vind ik ERG vreemd aangezien er in deze tijd wel een nieuwe advertentie online is gekomen.
Verder hebben we ook geen transactie gehad dus is het sowieso niet de bedoeling dat er een review geschreven wordt.

Al met al, het komt er dus op neer dat ik een review heb gekregen omdat ik de deal toch niet helemaal correct vond, maar vooral omdat er ook geen foto's gestuurd konden worden.

Graag deze review bij mij verwijderen.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een review mag geplaatst worden bij een poging tot transactie hè. Niet pas als er een transactie plaats gevonden heeft. En volgens mij kunnen we wel stellen, als ik jouw verhaal zo lees, dat er een poging tot transactie geweest is dus op dat vlak is er de mogelijkheid tot het schrijven van een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:29:
Een review mag geplaatst worden bij een poging tot transactie hè. Niet pas als er een transactie plaats gevonden heeft. En volgens mij kunnen we wel stellen, als ik jouw verhaal zo lees, dat er een poging tot transactie geweest is dus op dat vlak is er de mogelijkheid tot het schrijven van een review.
Er is zeker een poging tot transactie geweest, maar het moment van bevestigen dat de deal doorgaat, en dat ik de deal afwijs, is nog geen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Als er een poging tot transactie is geweest, dan is er een overeenkomst geweest (Ondanks dat deze maar 5 minuten valide was)

Daar mag Repelsteeltje dan uiteraard een review over schrijven. Het is natuurlijk niet erg netjes als je bevestigt dat er een deal is, en dit dan 5 minuten later weer intrekt omdat je deze toch niet helemaal correct vind. (Tenzij ik je posts compleet verkeerd lees). Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.

Daarnaast is je verhaal ietwat onduidelijk. Wilde jij een Iphone van hem overnemen, of omgekeerd? Want Repelsteeltje moest ervoor fietsen (???)

Ik zie nu ook net dat dit gaat over iets wat 2 maanden geleden is. Dan is het wel wat laat dat je er nu nog een punt van wilt maken. In ieder geval komt het erop neer dat er wel een overeenkomst is geweest, dus Repelsteeltje behoud dan het recht om een review te schrijven.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
Redneckerz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:37:
Als er een poging tot transactie is geweest, dan is er een overeenkomst geweest (Ondanks dat deze maar 5 minuten valide was)

Daar mag Repelsteeltje dan uiteraard een review over schrijven. Het is natuurlijk niet erg netjes als je bevestigt dat er een deal is, en dit dan 5 minuten later weer intrekt omdat je deze toch niet helemaal correct vind. (Tenzij ik je posts compleet verkeerd lees). Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.

Daarnaast is je verhaal ietwat onduidelijk. Wilde jij een Iphone van hem overnemen, of omgekeerd? Want Repelsteeltje moest ervoor fietsen (???)

Ik zie nu ook net dat dit gaat over iets wat 2 maanden geleden is. Dan is het wel wat laat dat je er nu nog een punt van wilt maken. In ieder geval komt het erop neer dat er wel een overeenkomst is geweest, dus Repelsteeltje behoud dan het recht om een review te schrijven.
Ik wild de iPhone van haar* overnemen, en inderdaad. Dit is erg laat.
Zoals ook aangegeven is het ook niet netjes van mij om de deal af te blazen. Maar omdat dit al binnen 5! minuten is, en Repelsteeltje aangeeft al aangefietst te zijn naar het postkantoor, maar dat er wel opeens een advertentie geplaatst wordt, dat vind ik erg vreemd, en geloof ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Skoefel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:23:
[...]

Zoals ook aangegeven is het ook niet netjes van mij om de deal af te blazen. Maar omdat dit al binnen 5! minuten is, en Repelsteeltje aangeeft al aangefietst te zijn naar het postkantoor, maar dat er wel opeens een advertentie geplaatst wordt, dat vind ik erg vreemd, en geloof ik ook niet.
Maar dat jij niet geloofd dat repelsteeltje er voor is gaan fietsen is weinig relevant ;) jullie hadden een deal en daar mag dan ook een review over geschreven worden.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Skoefel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:23:
[...]

Dat mag je vreemd vinden, het heeft echter weinig relevantie met de overeenkomst die gesloten is. Ook al was er een deal die binnen 1 seconde is afgeblazen, dan nog is er een deal geweest, en daar mag Repelsteeltje dan een review over schrijven. (Edit: Wat iedereen tot dusverre eigenlijk al zegt dus)

Inderdaad raar, maar weinig relevant voor de koop :)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Kunnen de personen die geen partij zijn aub stoppen met reageren? Zie waarschuwing.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik hoef weinig meer toe te voegen aan de reacties hierboven. Feit is: er was een deal. Jullie zijn samen akkoord gegaan met de prijs en verzending. Je hebt je adres doorgegeven en toegezegd dat je na 16:00 zou betalen. Daarmee is er een overeenkomst. Jij verbreekt die dan 25 minuten later (16:00 ging je akkoord, 16:25 mail je dat je er van af ziet). Op zich hoeft dat niet zo'n probleem te zijn, meestal komen koper en verkoper daar wel uit. Echter ging repelsteeltje er van uit dat jij de telefoon wilde en was al naar het postkantoor gefietst.
Ik zie dus geen reden om de review van repelsteeltje te verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.