Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chaise
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 13:28
Ik heb sinds een paar week dat mijn Nexus niet meer opstart, maar steeds reboot als ik m aan doe. Aan de oplader blijft hij ook steeds aan en uit gaan. Heb hem al een nacht aan de oplader gelegd.
Hij kan opstarten in de bootloader, maar daar gaat ie ook gelijk weer op zwart, en start daarna weer opnieuw.
Het is iig geen vastlopende knop..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uiyLUlremWg]

Iemand het zelfde probleem? En weet iemand hoe dit op te lossen is?

[ Voor 18% gewijzigd door Chaise op 28-01-2015 14:41 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je geeft wel erg weinig info.

Heb je geprobeerd hem in recovery mode te starten?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Chaise
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 13:28
Open gehaald, batterij eruit gehaald, stofvrij gemaakt. Connectortjes gecheckt. Recovery mode doet ie t zelfde.

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:16
Stoell schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:48:
Open gehaald, batterij eruit gehaald, stofvrij gemaakt. Connectortjes gecheckt. Recovery mode doet ie t zelfde.
Was daarmee je probleem ook opgelost?

Ik heb namelijk precies hetzelfde en ik heb de mijne afgelopen vrijdag opgestuurd naar Teleplan (die hebben een samenwerking vanuit LG met Belsimpel waar de mobiel gekocht is).

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11 21:11
als je niet via de computer verbinding kan maken dan probeer het via de garantie, laatst met de Note 2 van mijn vrouw gehad en daarbij was iets op het moederbord doorgebrand.

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 20:57
Bekende probleem van een vastzittende powerknop.
Wordt helaas een reparatie, heb de mijne net terug nieuw mainbord .
(schakelaar zit vast op het mainbord).

• EEE-lover
Verbinding maken met de computer was inderdaad niet mogelijk (vanwege continue weer uit gaan). Hij zal in de komende dagen dan wel een nieuw moederbord gaan krijgen. Dank voor jullie snelle reacties!

• EEE-lover
Update: mijn mobiel is gerepareerd (nieuw moederbord) en wordt weer teruggestuurd. De medewerker van de klantenservice gaf aan nieuw moederbord (en eigen voor- en achterkant), en als ik onderstaande lees heb ik ook een nieuwe batterij of niet? Of bedoelen ze dat ze die onderdelen van mijn mobiel gebruikt hebben?

Diagnose

In- of uitschakel-probleem

Board Repair (Depot)

Gebruikte onderdelen
•PCB ASSEMBLY MAIN NLD ALT 8063809
•COVER ASSEMBLY FRONT BLA CK
•COVER ASSEMBLY BATTERY BLACK

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Er staat toch cover.

• EEE-lover
Dat zie ik. Ik weet niet of ze dan bedoelen dat dat nieuw is of dat dat gebruikt is van mijn eigen telefoon. Zo bedoelde ik de vraag eigenlijk. Maakt ook niet zoveel uit.

Mocht iemand hetzelfde probleem hebben als in de startpost, dan is nieuw moederbord dus het antwoord.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
EEE-lover schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Dat zie ik. Ik weet niet of ze dan bedoelen dat dat nieuw is of dat dat gebruikt is van mijn eigen telefoon. Zo bedoelde ik de vraag eigenlijk. Maakt ook niet zoveel uit.

Mocht iemand hetzelfde probleem hebben als in de startpost, dan is nieuw moederbord dus het antwoord.
Een cover is geen batterij.
Deze 3 dingen zijn vervangen. De frontcover, de batterijcover en het pcb.
Pagina: 1