Ik zoek een?
Ik zoek 2 monitors.
Wat is je budget?
Het liefst blijf ik onder de 200 per monitor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil er mee gamen, films kijken browsen etc.
Ik heb zelf al het een en ander rondgekeken en de volgende schermen leken me wel wat:
Zoals ik er nu tegen aan kijk ben ik van plan 2x de Samsung S24D590PL Zwart te bestellen, dit scherm zit namelijk ook in de best buy guide en er zijn maar weinig negatieve reviews over te vinden.
Voordat ik echter iets doe hoor ik graag de mening van jullie. Goede keuze? Of raden jullie me iets totaal anders aan?
Ik hoor het graag & alvast bedankt.
EDIT: Is het mogelijk om een decoder op een monitor aan te sluiten om zo tv te kijken? Zo ja, moet ik dan met bepaalde dingen rekening houden?
Ik zoek 2 monitors.
Wat is je budget?
Het liefst blijf ik onder de 200 per monitor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil er mee gamen, films kijken browsen etc.
Ik heb zelf al het een en ander rondgekeken en de volgende schermen leken me wel wat:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,49 | € 145,49 |
| 1 | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 163,- | € 163,- |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 160,04 | € 160,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 676,48 | |
Zoals ik er nu tegen aan kijk ben ik van plan 2x de Samsung S24D590PL Zwart te bestellen, dit scherm zit namelijk ook in de best buy guide en er zijn maar weinig negatieve reviews over te vinden.
Voordat ik echter iets doe hoor ik graag de mening van jullie. Goede keuze? Of raden jullie me iets totaal anders aan?
Ik hoor het graag & alvast bedankt.
EDIT: Is het mogelijk om een decoder op een monitor aan te sluiten om zo tv te kijken? Zo ja, moet ik dan met bepaalde dingen rekening houden?