Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IP camera to onedrive

Pagina: 1
Acties:
  • 5.161 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een mogelijkheid om vanaf een ip security cam direct op te nemen in de cloud. Voorkeur onedrive. Ik wil geen dienst afnemen via een cloudservice die daar voor geschikt is, tevens geen interne nas of ftp server etc. Gewoon in een keer opnemen in onedrive. Iemand enig idee of dit mogelijk is?

Verwijderd

spam

[ Voor 99% gewijzigd door Kees op 28-01-2015 18:21 ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Definieer "direct op nemen in de cloud" eens?

Want in principe zou ik zeggen : Zet ergens een pc neer met een onedrive client erop, laat de security cam naar die pc (in die onedrive map) schrijven en je kan geen live-verbinding zien, maar je hebt (net hoe je camera beelden maakt, maar per afgerond bestand zal het geupload worden) een redelijke bijna live connectie.

Qua kant & klare camera-oplossing moet je of erg lang zoeken of diep in de buidel gaan tasten vermoed ik, want of het is een eigen merk-cloud waar het inkomt (maar dat wil je schijnbaar niet) of het gaat een erg speciale camera worden, de cloud-providers hebben allemaal hun eigen authorisaties en eisen en weinig camera-fabrikanten zullen daarop willen inspelen.

De pc hoeft ook niet zo duur te zijn veelal (zolang er maar jouw cloud-provider client op kan draaien), als ik zou moeten schatten zou een raspberry pi of anders een intel nuc volstaan, gewoon 1x inrichten met tobo / muis / display eraan dan alles afkoppelen en pc in een hoek gooien (die blijft wel draaien)

• Wim H
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:04

• mr.Millenarian
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:20
Ik zocht ook zoiets en vond tot nu toe alleen de Kodak ip-camera's van het type 101. Zij kunnen wegschrijven op Google drive. Ik heb zelf ruim 1,1TB Onedrive en maar 15GB Google drive ruimte, maar die laatste is voor 1,99 p.m. te upgraden naar 100GB. Dat moet genoeg zijn lijkt me.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:14

br00ky

Moderator Harde Waren
@mr.Millenarian, let even op hoe oud een topic is als je erop reageert. Dit topic is inmiddels 3,5 jaar oud... TS zal inmiddels wel een oplossing hebben. Jouw oplossing is daarbij ook nog eens van ver na dit topic. Als iedereen gaat reageren op oude topics met recente oplossingen dan wordt het ontzettend onoverzichtelijk ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.