Miracast filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:34

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Ik mis het filter "Miracast" eventueel met de versie ervan, in de volgende categorieën:

- Smartphone
- Monitoren
- Televisies
- Laptops
- Tablets
- Desktops
- Autoradio's (voor autoradio's met groot display, om navigatie op weer te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

matroosoft schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:19:
Ik mis het filter "Miracast" eventueel met de versie ervan, in de volgende categorieën:

- Smartphone
- Monitoren
- Televisies
- Laptops
- Tablets
- Desktops
- Autoradio's (voor autoradio's met groot display, om navigatie op weer te geven)
Toevallig vanmorgen toegevoegd bij mediaspelers en blu ray- en dvd-spelers, maar ik zal ze vandaag ook nog aan bovengenoemde categorieën toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Goud! Bedankt :)

[edit]:

Bij mediaspelers zie ik hem er nog niet bij staan, bij blu ray- en dvd-spelers wel.

[ Voor 75% gewijzigd door matroosoft op 30-01-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

matroosoft schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:19:

- Smartphone
- Monitoren
- Televisies
- Laptops
- Tablets
- Desktops
Vrijdag was het niet meer gelukt, maar vandaag heb ik bijna alle gevraagde categorieën voorzien van deze nieuwe specificatie. Bijna, want bij laptops en desktops heb ik het niet gedaan. Reden is dat daar zowat elke laptop of desktop die voorzien is van Windows 8.1, geschikt is voor Miracast. Die ondersteuning zit 'm dus niet zozeer in de hardware, maar in de gebruikte software icm drivers.
matroosoft schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:42:
Goud! Bedankt :)

[edit]:

Bij mediaspelers zie ik hem er nog niet bij staan, bij blu ray- en dvd-spelers wel.
Stom, filter vergeten aan te zetten. Bij deze alsnog gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Glaanie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:25:
[...]

Vrijdag was het niet meer gelukt, maar vandaag heb ik bijna alle gevraagde categorieën voorzien van deze nieuwe specificatie. Bijna, want bij laptops en desktops heb ik het niet gedaan. Reden is dat daar zowat elke laptop of desktop die voorzien is van Windows 8.1, geschikt is voor Miracast. Die ondersteuning zit 'm dus niet zozeer in de hardware, maar in de gebruikte software icm drivers.

[...]

Stom, filter vergeten aan te zetten. Bij deze alsnog gedaan :)
Goed bezig geweest.. ;) Echter, bij de volgende categorieën zie ik hem nog niet:

- Smartphones
- Televisies
- Tablets
- Autoradio's

Bij de volgende categorieën zie ik hem wel:

- Mediaspelers
- Blu ray- en dvd-spelers (nu inderdaad wel!) :)
- Monitoren

Wat mij betreft kan hij eventueel ook onder het kopje "overige draadloze verbindingen".

[ Voor 45% gewijzigd door matroosoft op 02-02-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

matroosoft schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:52:
[...]

Goed bezig geweest.. ;) Echter, bij de volgende categorieën zie ik hem nog niet:

- Smartphones
- Televisies
- Tablets
- Autoradio's
Omdat er nog niets is aangevinkt in die categorieen ;) Zodra de eerste producten de specificatie krijgt, zal het filter vanzelf zichtbaar worden.
Bij de volgende categorieën zie ik hem wel:

- Mediaspelers
- Blu ray- en dvd-spelers (nu inderdaad wel!) :)
- Monitoren

Wat mij betreft kan hij eventueel ook onder het kopje "overige draadloze verbindingen".
Voorlopig heb ik gekozen voor een apart filter, omdat ook bijvoorbeeld DLNA en Airplay apart staan genoemd. Wellicht dat deze op den duur in 1 grote spec worden samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Glaanie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:57:
[...]

Omdat er nog niets is aangevinkt in die categorieen ;) Zodra de eerste producten de specificatie krijgt, zal het filter vanzelf zichtbaar worden.

[...]

Voorlopig heb ik gekozen voor een apart filter, omdat ook bijvoorbeeld DLNA en Airplay apart staan genoemd. Wellicht dat deze op den duur in 1 grote spec worden samengevoegd.
Ah, juist. Nou wachten dan tot ze tevoorschijn komen.. ;) En verder, zou mooi zijn als ze straks onder één kopje kunnen staan. Het begint al aardig vol te staan met filters. :)
Pagina: 1