HTML 5 video op desktop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Nav nieuws: YouTube verruilt Flash grotendeels voor html5-video

Ik heb met Chrome browser plug-ins ingesteld op click-to-play. Hierdoor krijg ik op bijvoorbeeld video: Gathering of the Tweakers: De racesimulator van JoepW een groot grijs vlak te zien, in plaats van de HTML 5-videospeler. Om die te tonen, moet ik de Flash plug-in voor mijn hele browser uitschakelen. Kan ondertussen niet standaard HTML 5-video aangeboden worden (browsersupport is ondertussen vrij goed) en Flash ingezet worden als fallback-optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Schopje omhoog, ondanks het nieuwe videoplatform zie ik hier nog niets van terug. Staat dit op de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 21:15

_David_

FP ProMod

llama llama duck

koku in 'plan: Development-round-up - Iteratie #64'
Inderdaad, maar in de toekomst zal de html5 player de default worden.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Enig idee wanneer de toekomst bekend is?
Bij mij op werk word Flash geblokkeerd, dus kan geen video's op Tweakers kijken. Moet hiervoor naar yt uitwijken en daarna weer terug naar Tweakers om eventueel te kunnen reageren.
Tikkeltje omslachtig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 22:34

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ShellGhost schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:32:
Enig idee wanneer de toekomst bekend is?
Bij mij op werk word Flash geblokkeerd, dus kan geen video's op Tweakers kijken. Moet hiervoor naar yt uitwijken en daarna weer terug naar Tweakers om eventueel te kunnen reageren.
Tikkeltje omslachtig. :)
Maar heb je die plugin wel? Zoja, dan wordt die geprobeerd te laden, want in jouw geval zal falen. Heb je geen Flash plugin, dan krijg je de HTML5 versie voorgeschoteld.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Hero of Time schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:48:
[...]

Maar heb je die plugin wel? Zoja, dan wordt die geprobeerd te laden, want in jouw geval zal falen. Heb je geen Flash plugin, dan krijg je de HTML5 versie voorgeschoteld.
ahh. Duidelijk. Ga ik dat meteen proberen.
Dank voor de tip. :)

/Update.
Het werkt. _/-\o_
Thx.

[ Voor 5% gewijzigd door ShellGhost op 17-06-2015 12:57 . Reden: Tip uitgeprobeerd. ]

Pagina: 1