Ik heb wat hulp nodig met het uitkiezen van een receiver. Het is mijn eerste receiver en heb er niet zoveel verstand over.
Ik zoek een receiver?
5.1 receiver (liefst met Dynamic Volume Control of iets soortgelijks/Dynamic Bass Control (dit is geen noodzaak) ) Ik wil mijn huidige Z5500 set erop kunnen aansluiten. Momenteel heb ik 4 apparaten die ik zou willen aansluiten.
- Playstation 4
- Intel NUC
- PC
- Ps3
De apparaten zullen worden aangesloten op een Sony TV of een Benq W1070 beamer, apparaat hoeft geen 2 outputs te hebben, heb begrepen/gezien dat dit dan wat duurder wordt. (Wellicht een goedkope switch erachter of gewoon de kabels switchen)
Wat is je budget?
Voor de receiver zou ik 300 willen uitgeven, nieuw of 2e hands maakt niet zoveel uit.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de hoofdzaak voor films of het gaan gamen op mijn consoles.
Wat heb je zelf al gevonden?
Marantz SR5003 (2e hands)
Yamaha RX-V477
Welke vragen heb je hier nog over?
De uitgekozen receivers, zouden die voldoen aan mijn eisen?
Ik zoek een receiver?
5.1 receiver (liefst met Dynamic Volume Control of iets soortgelijks/Dynamic Bass Control (dit is geen noodzaak) ) Ik wil mijn huidige Z5500 set erop kunnen aansluiten. Momenteel heb ik 4 apparaten die ik zou willen aansluiten.
- Playstation 4
- Intel NUC
- PC
- Ps3
De apparaten zullen worden aangesloten op een Sony TV of een Benq W1070 beamer, apparaat hoeft geen 2 outputs te hebben, heb begrepen/gezien dat dit dan wat duurder wordt. (Wellicht een goedkope switch erachter of gewoon de kabels switchen)
Wat is je budget?
Voor de receiver zou ik 300 willen uitgeven, nieuw of 2e hands maakt niet zoveel uit.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de hoofdzaak voor films of het gaan gamen op mijn consoles.
Wat heb je zelf al gevonden?
Marantz SR5003 (2e hands)
Yamaha RX-V477
Welke vragen heb je hier nog over?
De uitgekozen receivers, zouden die voldoen aan mijn eisen?