Hallo allemaal,
Ook ik ben op zoek naar een nieuwe TV en zie door de bomen het bos niet meer. Ik twijfel tussen een 1080p TV of een 4K televisie (zoals iedereen geloof ik
).
Ik zoek een?
Een 50 inch tv
Wat is je budget?
Het liefst rond of onder de 1000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb momenteel een LG 50 inch plasma, de 50pk250. Ik zit in een verhuizing en wilde graag een nieuwe TV gaan kopen. Met de BTW dagen die er aan komen is het misschien mogelijk een leuke deal eruit te vissen.
Ik gebruik de TV voor Netflix, Wii U en het kijken van gedownloade hd MKVtjes.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ook ik twijfel tussen een 4k tv of nog een 1080p tv.
http://tweakers.net/product/372264/lg-ub850v/
pricewatch: Samsung UE48H6800AW Zwart
De LG ub850v heb ik in de mediamarkt gezien en is nu door de BTW dagen icm de LG cashback voor 725,- te koop. Nette prijs voor een TV dacht ik.
Ik twijfel omdat het een 50hz paneel heeft en het paneel 8-bit is. Dus niet future proof. Aan de andere kant gebruik ik de TV voor netflix, gamen en series, wat veel in 1080p zal blijven de komende jaren, en het upscalen doet de LG goed voor mijn gevoel.
Wat is jullie advies? Dit lijkt me niet veel geld voor deze TV.. of toch een goede 1080p TV? Zo ja, welke komt dan qua prijs en specs in de buurt?
Alvast bedankt!
Ook ik ben op zoek naar een nieuwe TV en zie door de bomen het bos niet meer. Ik twijfel tussen een 1080p TV of een 4K televisie (zoals iedereen geloof ik
Ik zoek een?
Een 50 inch tv
Wat is je budget?
Het liefst rond of onder de 1000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb momenteel een LG 50 inch plasma, de 50pk250. Ik zit in een verhuizing en wilde graag een nieuwe TV gaan kopen. Met de BTW dagen die er aan komen is het misschien mogelijk een leuke deal eruit te vissen.
Ik gebruik de TV voor Netflix, Wii U en het kijken van gedownloade hd MKVtjes.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ook ik twijfel tussen een 4k tv of nog een 1080p tv.
http://tweakers.net/product/372264/lg-ub850v/
pricewatch: Samsung UE48H6800AW Zwart
De LG ub850v heb ik in de mediamarkt gezien en is nu door de BTW dagen icm de LG cashback voor 725,- te koop. Nette prijs voor een TV dacht ik.
Ik twijfel omdat het een 50hz paneel heeft en het paneel 8-bit is. Dus niet future proof. Aan de andere kant gebruik ik de TV voor netflix, gamen en series, wat veel in 1080p zal blijven de komende jaren, en het upscalen doet de LG goed voor mijn gevoel.
Wat is jullie advies? Dit lijkt me niet veel geld voor deze TV.. of toch een goede 1080p TV? Zo ja, welke komt dan qua prijs en specs in de buurt?
Alvast bedankt!
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]