Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DVDFab problemen met DVD rips

Pagina: 1
Acties:

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 20:26
Zijn hier toevallig nog gebruikers van DVDFab ?

Ik slaag er maar niet in om premium tekenfilm DVDs probleemloos te rippen. Bij alle gekende DVDs (Toy Story 1/2/3, Planes, Shrek, etc..etc...) heb ik in het resultaat hier en daar kleine hickups. Die hickups zijn bij elke DVD telkens op krek dezelfde plek (bvb Shrek al na 22"). Het ligt bijna zeker niet aan de hardware, aangezien ik het probleem heb op zowel mijn desktop PC met zowel DVD-writer als DVD-ROM, alsook op mijn Surface Pro met USB DVD-writer. Het ligt ook niet aan het gebruikte profiel want ongeacht het output formaat, de hickups zitten er altijd in.

Support heeft al verschillende dingen voorgesteld en er is niets dat helpt. Ook uiterst vreemd is dat gewoon een DVD copiëren wél goed werkt, zelfs als die moet geshrinkt worden om op DVD5 te passen. En helemaal vreemd is dat vervolgens een rip van diezelfde geshrinkte DVD opnieuw voor hetzelfde probleem zorgt!

Volgens support ben ik de enige met dat probleem, maar wil nu toch wel eens zien of er ook gebruikers zijn in België of Nederland waarmee ik even kan vergelijken en krek dezelfde DVD rippen en dan zien of er verschillen zijn in de settings. Volgens mij moet het toch echt met de DVDs zelf te maken hebben want heb ook al een hoop Studio 100 DVDs geript en die gingen allemaal perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 28-01-2015 09:00 ]