Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zou vooral moeten dienen voor:
- Gamen (Enemy Territory, GTA5, AC Unity, ...)
- Producen (Cubase8 )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er ongeveer 1400EUR voor over. Het is de bedoeling dat het echt een goede configuratie is. Het mag zelfs iets meer zijn, al zou ik graag vooral weten waar er in mijn wenslijst bespaard kan worden (eventuele overbodige dingen), zodat het zo goedkoop mogelijk kan. Prijs excl. montagekosten, verzendingskosten of randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle nodige randapparatuur heb ik nog. Het gaat hem echt om de PC zelf. Besturingssysteem (Windows 7) heb ik ook nog liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag een zeer goede processor & grafische kaart, genoeg werkgeheugen en SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet snel zijn en vlot de zaken vermeld in de eerste vraag aankunnen.
Ga je overklokken?
Graag, indien mogelijk
Hieronder een voorstel, ik zou dus graag horen van de kenners onder jullie, welke componenten eventueel overbodig zouden zijn, en vervangen zouden kunnen worden door een goedkoper versie of downgrade. In welke mate heb ik waterkoeling nodig? In welke mate heb ik zo'n dure behuizing nodig? Ga ik 16GB RAM nodig hebben? Etc...
Merk op dat in onderstaand voorstel de processorkoeling niet mee berekend is in de totaalprijs.
PC zou vooral moeten dienen voor:
- Gamen (Enemy Territory, GTA5, AC Unity, ...)
- Producen (Cubase8 )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er ongeveer 1400EUR voor over. Het is de bedoeling dat het echt een goede configuratie is. Het mag zelfs iets meer zijn, al zou ik graag vooral weten waar er in mijn wenslijst bespaard kan worden (eventuele overbodige dingen), zodat het zo goedkoop mogelijk kan. Prijs excl. montagekosten, verzendingskosten of randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle nodige randapparatuur heb ik nog. Het gaat hem echt om de PC zelf. Besturingssysteem (Windows 7) heb ik ook nog liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag een zeer goede processor & grafische kaart, genoeg werkgeheugen en SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet snel zijn en vlot de zaken vermeld in de eerste vraag aankunnen.
Ga je overklokken?
Graag, indien mogelijk
Hieronder een voorstel, ik zou dus graag horen van de kenners onder jullie, welke componenten eventueel overbodig zouden zijn, en vervangen zouden kunnen worden door een goedkoper versie of downgrade. In welke mate heb ik waterkoeling nodig? In welke mate heb ik zo'n dure behuizing nodig? Ga ik 16GB RAM nodig hebben? Etc...
Merk op dat in onderstaand voorstel de processorkoeling niet mee berekend is in de totaalprijs.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 322,90 | € 322,90 |
1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 135,- | € 135,- |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,80 | € 359,80 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,97 | € 51,97 |
1 | Aerocool Xpredator Black Edition | € 128,36 | € 128,36 |
1 | Corsair Hydro Series H80 | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP8G3D1608DT1TX0CEU | € 148,35 | € 148,35 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,97 | € 11,97 |
1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 83,50 | € 83,50 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 98,49 | € 98,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.340,34 |