Logitech Z506 multiple input

Pagina: 1
Acties:

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:33
Goeiemiddag!

Een klein vraagje in verband met deze 5.1 set:
http://www.logitech.com/n...round-sound-speakers-z506

Hoe werkt die multiple input? Kan ik mijn PC via de 3,5mm-uitgang aansluiten en dan via die rood-witte aansluiting mijn Macbook/MP3 aansluiten, mits converter? (Dat is namelijk wat ik zoek O-) )

Ik zie namelijk niet goed in hoe ze multiple input afhandelen. Wat als twee toestellen tegelijk afspelen?

Ik vraag me ook af als het ook zou werken wanneer je slechts 2 van de 5 satellietspeakers aansluit. Ik ben namelijk op zoek naar een 2.1 van Logitech, maar ik ben niet echt tevreden met hun design. Die Z506 speakers zijn wel mooi. Bij de Z523 (http://www.logitech.com/nl-be/product/speaker-system-z523) kan je in de rechterspeaker een iPod (of Macbook mits kabeltje) aansluiten, maar ik vind het design niet zo mooi.

Ik zou overwegen om de Z506 te kopen en slechts 2 speakers aan te sluiten wanneer ik zekerheid heb dat ik hierbij ook mijn 2 devices kan aansluiten. :)

Alvast bedankt.

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Het kan qua het verwerken van input twee kanten op, of er zit een knop op het apparaat om te schakelen tussen verschilelnde inputs (maar die zie ik zo een twee drie niet zitten als ik anar de plaatjes op de website van Logitech kijk) of het speelt gewoon alles door dat het binnen krijgt. In het laatste geval hoor je dan dus twee bronnen door elkaar als je beide tegelijk af laat spelen.

Dan je tweede vraag: hoogstwaarschijnlijk gaat het wel werken als je twee speakers aansluit, maar het is natuurlijk ontzettend zonde van het geld. Vooral omdat je voor die 80 euro al niet zo'n hoogvlieger krijgt is het natuurlijk al helemaal zonde als je een stuk van je budget weggooit aan speakers die je niet gebruikt. Als ik jou was zou ik eens rondkijken naar een andere set, gewoon 2.1 of misschien zelfs 2.0. Dan koop je voor die 80 euro een set die beter klinkt.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night