Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tweakers nog niet op Instagram?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou het leuk vinden als Tweakers als experiment drie maanden lang een instagram-account opent. Zodat we door middel van een paar foto's door de week, kunnen volgen wat voor interessants er allemaal gebeurt op de redactie.

Foto's van binnengekomen hardware voor een hardware-test, foto's van de CES of andere beurs, foto's van een nieuwe game die wordt getest. Foto's van een tweaker die wordt geïnterviewd voor de gathering-serie. Een foto tijdens het bouwen van de Arcadekast. Je kan het zo gek niet bedenken, of er is wel iets leuks te fotograferen.

Waarom gebeurt dit nog niet?* Facebook is passe. Lang leve Instagram!

Voorbeeld wat voor invulling je het zou kunnen geven. Zie The Verge bijv. http://instagram.com/verge

Doe het drie maanden, mocht het geen succes zijn kan je altijd er mee stoppen. Mij lijkt het leuk en goed voor de binding met je doelgroep. En Instagram (foto's en tegenwoordig ook video) is toch heel anders dan twitter of Facebook (en andere soort experience).

Ik zeg stel deze hippe technologie op de proef ;)

* vooruit sommige redacteuren willen op twitter nog wel eens een keer een twitpic'je neerzetten, maar dit is niet centraal - je wilt niet alle redacteuren volgen...daarnaast is het centrale twitter account ook veel stront aan headlines waar niet iedereen op zit te wachten omdat je het al gelezen hebt op de site..en daarnaast ook bij redacteuren prive-stuff/foto's waar niet iedereen op zit te wachten. Een centraal Tweakers.net Instagram is wenselijker, zie hierboven

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 23:55 ]

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
We gaan het intern even overleggen, dank voor de tip :) De meningen verschillen over of we dit moeten doen en we moeten er even goed over nadenken, om te voorkomen dat het halfslachtig gebeurt.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
(Ik ben trouwens ook wel benieuwd, wat jullie, onze lezers, ervan vinden. Zouden jullie Tweakers volgen op Instagram? Of voegt het weinig toe?)

Ik ben helemaal geen stagiair

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Persoonlijk zie ik de extra waarde er niet van in. Het zal ongetwijfeld hip zijn, maar er moet ook iemand zich ermee bezig houden (jullie hebben het nu al druk genoeg). Weet niet of het wel loont.

39

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-10 09:54
Zou je wat mij betreft beter een "Tweak Peak / Sneak Tweak" oid onderdeel/balk op de website kunnen zetten. Ik gebruik geen Instagram maar het idee erachter hoe het in gebruik genomen kan worden klinkt wel leuk.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:46
Dan vind ik het idee van rieshjart beter. Lekker op de eigen site en in eigen beheer.

offtopic:
Instagram? Dat is toch voor vrouwen die aandacht zoeken?
Ik vind die sociale media een beetje veel worden.
Tweakers zit op facebook en twitter, en ik zie niet echt meerwaarde in instagram
my 2 cents.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39
Ik denk niet dat er veel Tweakers zijn die Instagram gebruiken (of heb ik het mis?). Ik gebruik het in ieder geval niet dus ik zou gewoon een openbaar fotoalbum op de site zetten.

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Wat Rieshjart al zei, ik zie de meerwaarde van zoveel social media accounts niet.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Instagram heeft voor mij 0 meerwaarde. Maar een soort redactie-fotoalbum is wel een leuk idee.

Edit: het is de content die Tweakers maakt tot wat het is, dat moet je dan niet bij anderen (bijv. Instagram) neer gaan zetten. Maar ja, wie ben ik, ik vind een Tweakers facebook pagina al totaal overbodig, twitter kan ik me nog wat bij voorstellen.

[ Voor 57% gewijzigd door u_nix_we_all op 28-01-2015 15:20 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:53

Barbas

Gallego!

Hier ook geen instagram maar iets op de site zelf plaatsen klinkt inderdaad als een leuk idee!

Mejor así

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik zou instagram wel heel interessant vinden, niet voor de echte goede dingen. Maar voor de behind the scenes van tweakers zou wel heel tof zijn, zo kunnen we zien hoe jullie werkdag is, de servers zouden ook wel heel interessant zijn om te zien.

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:48

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Het speelt wel in op de huidige visie van Tweakers: Breder bekent worden. Ik vind het wel een leuk idee!

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Pagina: 1