Wat ga je met je laptop doen?
Veel meenemen, WoW & LoL spelen (lage instellingen is prima), stukjes typen.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Video's of foto's bewerken doe ik niet. Sufen en mailen en licht gamen.
Wat is je budget?
1100 euro, met een klein beetje speling.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1100 euro dus.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja! Daarvoor wil ik dus ook een ultrabook aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee absoluut niet. Hoewel ik geen fan ben van de zakelijke ultrabooks. Die vind ik over het algemeen gewoon vrij lelijk
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zit zelf te denken aan een i7, 256SSD en 8GB ram. Zelf vond ik deze bij de mediamarkt
http://www.mediamarkt.nl/...3,1057399.html?langId=-11
Met de btw korting kost deze 1100 euro. Eigenlijk ben ik dus van plan deze aan te schaffen. Maar misschien heeft iemand een beter idee? Ik heb de verschillende ultrabooks zo langzamerhand allemaal wel bekeken en ben dus benieuwd naar gebruikservaringen vooral of dingen die ik mogelijk over het hoofd heb gezien.
Veel meenemen, WoW & LoL spelen (lage instellingen is prima), stukjes typen.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Video's of foto's bewerken doe ik niet. Sufen en mailen en licht gamen.
Wat is je budget?
1100 euro, met een klein beetje speling.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1100 euro dus.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja! Daarvoor wil ik dus ook een ultrabook aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee absoluut niet. Hoewel ik geen fan ben van de zakelijke ultrabooks. Die vind ik over het algemeen gewoon vrij lelijk
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zit zelf te denken aan een i7, 256SSD en 8GB ram. Zelf vond ik deze bij de mediamarkt
http://www.mediamarkt.nl/...3,1057399.html?langId=-11
Met de btw korting kost deze 1100 euro. Eigenlijk ben ik dus van plan deze aan te schaffen. Maar misschien heeft iemand een beter idee? Ik heb de verschillende ultrabooks zo langzamerhand allemaal wel bekeken en ben dus benieuwd naar gebruikservaringen vooral of dingen die ik mogelijk over het hoofd heb gezien.
[ Voor 9% gewijzigd door WouterL op 27-01-2015 22:17 ]