Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ultrabook Kopen Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Wat ga je met je laptop doen?
Veel meenemen, WoW & LoL spelen (lage instellingen is prima), stukjes typen.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Video's of foto's bewerken doe ik niet. Sufen en mailen en licht gamen.
Wat is je budget?
1100 euro, met een klein beetje speling.

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1100 euro dus.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja! Daarvoor wil ik dus ook een ultrabook aanschaffen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee absoluut niet. Hoewel ik geen fan ben van de zakelijke ultrabooks. Die vind ik over het algemeen gewoon vrij lelijk

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zit zelf te denken aan een i7, 256SSD en 8GB ram. Zelf vond ik deze bij de mediamarkt
http://www.mediamarkt.nl/...3,1057399.html?langId=-11

Met de btw korting kost deze 1100 euro. Eigenlijk ben ik dus van plan deze aan te schaffen. Maar misschien heeft iemand een beter idee? Ik heb de verschillende ultrabooks zo langzamerhand allemaal wel bekeken en ben dus benieuwd naar gebruikservaringen vooral of dingen die ik mogelijk over het hoofd heb gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door WouterL op 27-01-2015 22:17 ]

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 10:27
Yoga 2 Pro. Heeft alles wat jij wil en is 949,- zonder de BTW-actie.

• WouterL
Dit toestel heeft wel een i7. Ik weet alleen niet of het de meerprijs waard is.

• WouterL
Eigenlijk ben ik op zoek naar de zenbook met een dedicated gpu. Alleen heb ik ze in NL niet kunnen vinden:( iemand wel? De relatief zwakke gpu zal veel helpen. Alleen deze :
http://www.laptopshop.nl/...602145280&countryredirect

Echter de slechts 4gb ram en trage schijf spreken mij niet zo aan

[ Voor 45% gewijzigd door WouterL op 28-01-2015 02:34 ]

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Wouter lucassen schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 02:27:
Eigenlijk ben ik op zoek naar de zenbook met een dedicated gpu. Alleen heb ik ze in NL niet kunnen vinden:( iemand wel? De relatief zwakke gpu zal veel helpen. Alleen deze :
http://www.laptopshop.nl/...602145280&countryredirect

Echter de slechts 4gb ram en trage schijf spreken mij niet zo aan
Ik weet precies wat je bedoelt. Twee jaar terug het zelfde probleem gehad en met zeer veel moeite toch een oplossing gevonden.

Had toen de Zenbook UX32VD gekocht:

10GB Ram
256GB SSD
1080p scherm (nog steeds een van de betere, al niet beste, matte ips laptop schermen)
Dedicated Nvidia GT620

Je zou denken dat twee jaar later de opties beter zijn en goedkoper, maar helaas.

pricewatch: Asus Zenbook Touch UX302LG-C4002H

Heb je geen mat scherm, maar wel 1080p/ultrabook/dedi gpu.

• WouterL
Ja dat was ook degene die ik had gevonden.. Zie boven. Snap die trage schijf alleen simpelweg niet.. Ook is het ram nogal beperkt in mijn optiek. Lijkt erop dat de Duitser een stuk meer keuze hebben:(

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Wouter lucassen schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 02:47:
Ja dat was ook degene die ik had gevonden.. Zie boven. Snap die trage schijf alleen simpelweg niet.. Ook is het ram nogal beperkt in mijn optiek. Lijkt erop dat de Duitser een stuk meer keuze hebben:(
Nu weet ik niet veel van dit model, maar die wat ik heb kwam origineel met maar 4GB ram en een HDD van 1TB.

Uiteindelijk zelf vervangen voor een 256GB ssd en 10GB ram.
Zou je ook kunnen doen.

• WouterL
Alleen zie ik het niet zo zitten om dat ding open te halen. Had de filmpjes gezien en het leek niet bijzonder eenvoudig open te halen!

• WouterL
Om jullie even op de hoogte te houden : Ik heb een macbook pro 13 inch gekocht toch :P
Was een goed CTO model in de aanbieding voor 1176 euro.

13inch 8GB ram en de 2.8ghz i5 (met 3.3ghz turbo) 128 SSD model. Lijkt me toch een fantastisch prijsje (:

• Genco.osman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 22:55
Wouter lucassen schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:12:
Om jullie even op de hoogte te houden : Ik heb een macbook pro 13 inch gekocht toch :P
Was een goed CTO model in de aanbieding voor 1176 euro.

13inch 8GB ram en de 2.8ghz i5 (met 3.3ghz turbo) 128 SSD model. Lijkt me toch een fantastisch prijsje (:
waar was deze in de aanbieding?

• WouterL
Mediamarkt!!

Verwijderd

Ik zie trouwens dat er in een keer een aantal laptops "niet op voorraad zijn " vraag me af of het zelfbescherming is van mediamarkt

• WouterL
Wow spelen of lol is geen onaangename ervaring trouwens :p Apple is overigens uitgesloten van de actie maar ze hadden een paar cto modellen met fikse korting aangeboden (: echt top dus. Model kost in de Apple store 1430 euro
Pagina: 1