Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Omiga-plus, hoe kom ik er vanaf!

Pagina: 1
Acties:

• Hodor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 14:41
Hallo,

Na het bekijken van verschillende youtube filmpjes en het lezen van artikelen, kan ik maar geen oplossing vinden voor omiga-plus!

Ik heb alle aparte en niet bekende programma's verwijderd uit programma's, en heb mijn standaard browser etc veranderd.

Ik krijg nogsteeds omiga-plus.

Kan iemand mij helpen?

mvg,

Hodor

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je wat meer concreet aangeven wat je nu al wel hebt gedaan (en welke processen er nog wel lopen)? En natuurlijk welk OS, welke browsers, etc je hebt met welke patchniveau daarvan.

Als je "alles" al hebt gedaan dan is er niets meer om te proberen, en zo niet is het voor de mensen lastig te zeggen wat er nog valt te proberen zonder in herhaling te vallen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

neem eerst maar eens zoiets door
http://www.pcrisk.nl/verw...nen/7369-omiga-plus-virus

En je moet de atikelen niet alleen lezen, maar er ook iets mee doen. als je problemen hebt met een stap. laat weten welke stap, en welke problemen/foutmeldingen je daarmee hebt.

Iperf