I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Het huidige moderatiesysteem is niet het eerste systeem. De oude, compleet anders tot stand gekomen, scores zijn herberekend naar aanleiding van reviews: Tweakers.net NG: what's new? en later opnieuw naar aanleiding van plan: Moderatiesysteem getweakt. 
Er staat ook wel ergens uitgelegd hoe de herberekening is gedaan, maar ik heb geen zin om dat ook nog op te gaan spitten. De oude moderaties staan voor zover ik weet nog altijd gewoon in de database zodat ze zo nodig weer kunnen worden hergebruikt voor een nieuwe herberekening.
Er staat ook wel ergens uitgelegd hoe de herberekening is gedaan, maar ik heb geen zin om dat ook nog op te gaan spitten. De oude moderaties staan voor zover ik weet nog altijd gewoon in de database zodat ze zo nodig weer kunnen worden hergebruikt voor een nieuwe herberekening.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
En zelfs als het een bug zou zijn, dan zou ik serieus nadenken voordat ik tijd in dit soort zaken zou steken
Ik heb dit bugreport vooral gemaakt omdat ik zag dat [bug] Oude changelogs missen bij de Meuktracker/Downloads ook gefixt was
[ Voor 41% gewijzigd door _David_ op 27-01-2015 23:00 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Het is iig geen bug
De moderaties van het oude moderatiesysteem zijn anders samengesteld en staan in een andere database tabel. We kunnen deze niet op dezelfde manier presenteren als die van het huidige systeem en gaan ook geen moeite doen om die wel weer presenteerbaar te maken
Intentionally left blank