Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zoektoch naar de "ideale "AV-Receiver

Pagina: 1
Acties:

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28
Ik zoek een?
Ik ben net in de markt voor een AV-Receiver. Sinds een kleine week een Samsung 4K TV in huis (65"HU7500) Geluid doe ik op dit moment via mijn Logitech Z5400. Op zich is het wel een mooi moment om die ook eens te gaan upgraden. Nu ben ik als een blok gevallen voor de Teufel LT4 welke ook al onderweg is naar me. Maar ik ben nog op zoek naar een bijpassende AV maar zie daar even door de bomen het bos niet meer

Wat is je budget?
Ik was van plan ergens tussen de €300-600 uit te geven. Hoe meer euro's er bespaard kunnen worden de beter natuurlijk ;)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek iig een Receiver die ook aansluit bij mijn TV. Dus op zijn minst HDMI 2.0/4K. Voor de rest moet hij de speakers goed aan kunnen sturen natuurlijk. Voor de rest niet direct iets bijzonders. Er komt een Xbox One aan te hangen alsmede een HTPC. Ook komt er een Logitech Squeezebox nog aan te hangen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al een beetje rond zitten kijken en zag dat er her en der wat mooie aanbiedingen zijn. Zoals vandaag bij hifi corner de Denon AVR-X1100W voor €300. Ook zag ik dat de Onkyo TX-NR636 goed in prijs gedaald is. Daarnaast lees ik dus ook over de Pioneer en Sony nog verhalen.

Even de Pricewatch links:

pricewatch: Denon AVR-X1100W
pricewatch: Pioneer VSX-924-K
pricewatch: Sony STR-DN1050
pricewatch: Onkyo TX-NR636 Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van mensen en eventuele voor-/nadelen van de genoemde systemen. Als er betere alternatieven zijn hoor ik die ook graag natuurlijk!