Toon posts:

Graag advies: 2e scherm imac 2007, welke beeldratio?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit een imac uit 2007 die aan de basis staat van mijn homestudio. In mijn Soundbooth wil ik een monitor zetten zodat ik vanuit mijn soundbooth mijn mac kan bedienen. Beide schermen staan op afstand van elkaar. Ik begreep dat de imac 2007 een beeldratio heeft van 16:10 en dat 16:9 nu meer gebruikelijk is. Gaat een ratio van 16:9 problemen geven? Ik wil geen zwarte balken en vertekening. Ik wil op den duur mijn imac gaan upgraden dus als 16:10 geen problemen geeft heb ik liever een 16:10.

Graag advies! (Evt typenummers van 24 inch schermen zijn ook welkom prijsrange max 300)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 20:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je stuurt hem aan als extern scherm, dus welke ratio je ook neemt, het maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Eventuele typenummers van 24 inch schermen van max 300 euro kun je heel makkelijk vinden via de Pricewatch. Daarnaast past dit topic beter in Componenten Aankoopadvies. Kijk 'ns rond in de Pricewatch en in Componenten Aankoopadvies voor tips en adviezen. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je het beste daar een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk je eisen, budget, welke (3) monitoren je hebt geselecteerd en waarom je twijfelt. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.