Beste lezers,
Ik ga na de zomer beginnen met HBO.
Op het moment heb ik een laptop die het nog goed doet, maar ben aan het bekijken of ik hem moet upgraden voor nog 4 jaar gebruik of een nieuwe moet kopen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruik worden voor mijn studie commerciële economie volgend jaar. deze studie duurt 4 jaar en hierbij zal ik voornamelijk gebruik maken van office en verder niks zwaars.
Ik heb een mooie game pc staan die ik voor de rest gebruik, dus laptop is echt alleen voor studie.
Wat is je budget?
Er is geen specifiek budget, ik ben aan het kijken of ik beter mijn laptop kan upgraden of de laptop verkopen en een nieuwe laptop kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Samsung SSD en werkgeheugen maakt niet veel uit, zolang het sodimm is en snel.
huidige laptop:
Upgrade waar ik over zit te denken:
Is deze upgrade het waard, of zou het verstandiger zijn om een nieuwe laptop te kopen om gegarandeerd 4 jaar hbo er mee te doen?
Heel erg bedankt voor het lezen!
Ik ga na de zomer beginnen met HBO.
Op het moment heb ik een laptop die het nog goed doet, maar ben aan het bekijken of ik hem moet upgraden voor nog 4 jaar gebruik of een nieuwe moet kopen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruik worden voor mijn studie commerciële economie volgend jaar. deze studie duurt 4 jaar en hierbij zal ik voornamelijk gebruik maken van office en verder niks zwaars.
Ik heb een mooie game pc staan die ik voor de rest gebruik, dus laptop is echt alleen voor studie.
Wat is je budget?
Er is geen specifiek budget, ik ben aan het kijken of ik beter mijn laptop kan upgraden of de laptop verkopen en een nieuwe laptop kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Samsung SSD en werkgeheugen maakt niet veel uit, zolang het sodimm is en snel.
huidige laptop:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus K55A-SX007V | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Upgrade waar ik over zit te denken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair CMSX8GX3M2A1600C9 | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 115,95 | € 115,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 191,90 | |
Is deze upgrade het waard, of zou het verstandiger zijn om een nieuwe laptop te kopen om gegarandeerd 4 jaar hbo er mee te doen?
Heel erg bedankt voor het lezen!