Toon posts:

Feature request: Laptop Trackpoint filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort op zoek naar een nieuwe laptop en zou graag eentje hebben waar een trackpoint aanwezig is. Zo ver ik kon zien hier hiervoor geen optie bij het filteren van laptops.

Mijn vraag is dus of het mogelijk is een trackpoint filter toe te voegen bij de laptop zoek criteria, bijvoorbeeld onder Laptop Extra's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Is dat niet iets wat voorbehouden is aan de (voor consumenten niet/nauwelijks verkrijgbare) Lenovo Thinkpad notebooks? Ik heb het bij andere merken nog nooit gezien iig, behalve eens bij een oude Compaq laptop ~15 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn een aantal merken die bepaalde type laptops hebben met een trackpoint (mogelijk heten ze bij andere merken iets anders, maar in essentie bedoel ik dus de "clit mouse" in een toetsenbord). Over het algemeen zijn dit laptops voor het zakelijke segment, maar volgens mij kan het ook voor particulieren interessant zijn.

Zo ver ik weet hebben (sommige modellen van) onderstaande merken/types een trackpoint:
Lenovo - Thinkpads
HP - Elitebooks
Dell - Latitudes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:50:
Er zijn een aantal merken die bepaalde type laptops hebben met een trackpoint (mogelijk heten ze bij andere merken iets anders, maar in essentie bedoel ik dus de "clit mouse" in een toetsenbord). Over het algemeen zijn dit laptops voor het zakelijke segment, maar volgens mij kan het ook voor particulieren interessant zijn.

Zo ver ik weet hebben (sommige modellen van) onderstaande merken/types een trackpoint:
Lenovo - Thinkpads
HP - Elitebooks
Dell - Latitudes
Ik heb de optie Met TrackPoint toegevoegd aan de specificatie Laptop Extra's. Net als bij alle nieuwe specs geldt dat er uiteraard nog niet op gefilterd kan worden, zonder dat er iets is ingevuld ;) Laptops met trackpoint mag je aanmelden via het meldpunt, dan worden deze vanzelf filterbaar.