Nieuwe Monitor kopen

Pagina: 1
Acties:

• Septimus_
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09-2024
Hallo,

Ik vind het dus tijd worden dat ik dual monitor ga, dus ik ga een tweede monitor kopen.
Ik heb er twee erg op het oog, namelijk pricewatch: Asus MX279H Zwart of deze pricewatch: Samsung S27D590P Zwart
De asus vind ik een erg mooi ontwerp heebben, de ingebouwde boxen ervan hoef ik eigenlijk niet te hebben, dus is het wel jammer dat ze er zijn. Verder weet ik niet hoe het verschil is in beeldkwaliteit.
Misschien dat iemand hier weet welk van de 2 beter is.

Het voornaamste wat ik op mijn pc doe is Guild Wars 2 ( MMORPG ) en internetten.
Als jullie goede alternatieven hebben, dan hoor ik het graag. Het moet in iedergeval wel en 27 inch scherm zijn.
En er is nou net een mooie btw vrij actie bij de Media Markt, dus ik moet het gauw kopen :D

Dankuwel voor het nemen van de tijd.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:30
1080p op een 27inch scherm wil je dat wel?

Kan je niet beter een goede 24incher nemen op die resolutie ,dit zal een stuk scherper zijn qua beeld.
En je ziet de pixels minder.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 10:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

1080p op 27 inch is gewoon zonde. Dan heb je gewoon 82 ppi. Dat betekent dat je altijd de pixels zal blijven zien, als je op "computerafstand~70 cm" naar het scherm kijkt. Zonde vind ik dat.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) :X.

Move naar CAA. Voor de volledigheid, wat is het budget?

• Septimus_
Is dat echt zo erg en zó merkbaar ? Ik las er net ook het een en ander over, meningen verschillen natuurlijk. Maar ik wil echt graag en groter scherm als 24 inch. Ik heb nu een LG 24inch 1080p IPS, prachtig scherm. Maar de laatste tijd doet ie gek en gaat ie vanzelf aan en uit.

En WQHD schermen zijn meteen zoveel duurder.

Of zal ik anders voor een pricewatch: LG 29UM65-P Zwart of pricewatch: LG 34UM65-P Zwart gaan ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die ingebouwde speakers hoef je natuurlijk niet te gebruiken (en dan maakt 't ook niet zo veel uit dat ze erin zitten).

1080P op 27" is crap. Je pixels zijn veel te groot, iets waar ik mezelf kapot aan erger bij zo'n scherm. Ik heb hier nu een 27" staan op 1440P en dat is echt al een flinke verbetering.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
freaky35 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:17:
1080p op een 27inch scherm wil je dat wel?

Kan je niet beter een goede 24incher nemen op die resolutie ,dit zal een stuk scherper zijn qua beeld.
En je ziet de pixels minder.
Ik heb zelf om die reden gekozen voor een 24 inch paneel van goede kwaliteit. Aangezien ik toch vnl. 1080p content gebruik heb ik gekozen voor kwaliteit over formaat.

• Septimus_
De goedkoopste 1440p is al zo een 500 euro, dat vind ik gewoon te veel voor een monitor. Dat is de helft van het geld dat ik wil gaan besteden aan een nieuwe pc.

• Septimus_
Nog een vraagje, heb je met de pricewatch: LG 29UM65-P Zwart op weinig dpi ? omdat het toch wel een groter scherm is. Maar in de hoogte is het wrs minder groot dan een 27 inch, vanwege de 21:9 verhouding. Of je bij de LG ultrawide dus de pixels niet zo makkelijk ziet als op een HD 27 inch scherm.

• Marlon12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:09
Tevens even het prijsverschil tussen de 24 inch en de 27 inch van die asus..... dat is pas wat 100 euro ?!?!
Pagina: 1