Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oplossing beelscherm gezocht ..

Pagina: 1
Acties:

• Codeoranje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-11 17:49
Beste Mede Tweakers .

Ik zoek een betaalbare oplossing voor mijn drive in show hobby .

Het verhaal is als volgt . Ik heb een 19 inc taprack geknutselt voor mijn apparatuur om muziek te draaien op feestjes bij vrienden en bekenden .

een taperack is een soort staande flightcase gebaseerd op 19'' breede met railsen voor inbouw van apparatuur . Ik heb daar bovenin een schuine rails met toutchreen van 15 inc . echter nu heef thet scherm wat kuren en wordt onbetrouwbaar . Een nieuwe kost ruim 500 euro en dat is me eigenlijk iets te gortig .

Een normaal toutch monitor is al te koop vanaf een 200-250 euro . nu zoek ik naar een geschikte beugel of rails die met een vesa van 100 x 100 waarmee ik het scherm in de kist kan laten zakken of weg kan klappen . terwijl ik de ''platte'' ruimte die voorheen in beslag genomen werd door de platte 15 inc monitor gebruiken voor bijvoorbeeld een toetsenbord of andersoortige apparatuur .

Ik begrijp dat het allemaal een beetje vaag klinkt maar wellicht begrijpt men wel al wat ik zoek . Ik zal kijken of ik vanavond het 1 en ander kan verduidelijken dmv wat foto's

vereisde aan de beugel of rails ( schem moet enigsings gekanteld kunnen worden voor juiste inkijk je staat er achter ) moet stevig zijn voor het ''toutchen '' robust maar niet te opzichtig of enorm groot ( zit tenslotte deels in het zicht )

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-5-M9_X3Yi0w/UVPwobZXsiI/AAAAAAAAAIQ/Eq-eK-bWZDI/s512/2013-03-02%252000.41.47.jpg

het betreft de rechter case . Je ziet het scherm zitten maar die heeft dus wat kuren . Aan de achterzijde kan eventueel een schuifrail komen waar het scherm omhoog komt . het platte(schuine) gedeelte dat niet voor de beugel nodig is kan gewoon dicht worden en worden voorzien van toetsenbord of andere zaken .

Bij voorbaat dank .

500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer ZW & 500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer NO . 18x160 WP TSMC ZZO

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:57

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Wat bedoel je met het scherm heeft kuren? Trouwens als ik in google vesa to 19" gooi krijg ik wel wat resultaten.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Codeoranje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-11 17:49
het beeldscherm wijgerd aan te gaan bij opstrarten van de pc . Ik moet nu een gammel klein ''reserknopje'' indrukken ( soms meermaals ) om hem aan te krijgen waarbij het scherm vaak uit de rack moet . Kortom de betrouwbaarheid is niet meer volledig .

500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer ZW & 500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer NO . 18x160 WP TSMC ZZO