Wijziging User Review - [abreham] [Nipje]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Opgelost.

[ Voor 100% gewijzigd door Nipje op 27-02-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10 15:06

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Je had toch gewoon even de game in de pricewatch kunnen opzoeken ? was je binnen 2 minuten klaar geweest. Als ik de review zo lees dan hadden jullie al een overeenkomst ? in jouw verhaal staat van niet (wellus nietus spelletje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:06
Wel apart je geeft aan dat je het spel wilt kopen vervolgens komen er verzendkosten bij maar later geef je eigenlijk aan dat je te duur vind en dus bij de mediamarkt wilt kijken?? Waarom reageer je überhaupt op een advertentie als je niet eens de moeite hebt genomen om de huidige prijzen op te zoeken, weegt die 2 euro dan zoveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Opgelost.

[ Voor 98% gewijzigd door Nipje op 27-02-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 20:55
Zijn klacht is toch dat je hem twee weken aan het lijntje hebt gehouden? Lijkt me legitiem aangezien de eerste bericht van 13 januari dateert. Hoewel het is eigenlijk afhankelijk wanneer jullie tot conclusie waren gekomen om het mogelijk te laten verzenden, als je dan een week na dat bericht wacht om dan te zeggen: 'ik wil eerst bij de mediamarkt kijken' dan kan ik de verkoper geen ongelijk geven. Dat jij uiteindelijk besluit om te wachten op de btw vrij Actie had je hem net zo goed eerder kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

In zijn advertentie / profiel staat duidelijk dat hij uit Leeuwarden komt. Had je verwacht dat hij hem kwam brengen? Gezien de afstand en de schappelijke prijs lijkt het me logisch dat er een geringe toeslag van toepassing zou kunnen zijn voor het verzenden..

Dat er geen definitieve toezegging van jouw kant is geweest, klaagt hij ook niet over.
Het gaat puur over de communicatie en die had mijns inziens ook wel beter gekund als ik alleen deze twee gegevens (jouw post + zijn review) naast elkaar leg. Meer info heb ik uiteraard als simpele user niet. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Opgelost.

[ Voor 99% gewijzigd door Nipje op 27-02-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Kunnen de personen die geen partij zijn aub stoppen met reageren? Zie waarschuwing.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nipje, abreham zal zelf moeten aangeven of hij zijn review wil intrekken of aanpassen. Ik heb de DM even bekeken en zie toch iets dat nieuw licht op de zaak geeft. Jij biedt namelijk op een gegeven moment 35 euro, abreham gaat hier mee akkoord (dat is zijn letterlijke reactie: 35 euro is akkoord). Daarmee is er een deal. Echter, daarna begint het getouwtrek. Jij reageert erg traag, meestal pas na 2 dagen of meer. Daarna kom je er "ineens" achter dat hij in Leeuwarden woont, waardoor ophalen niet mogelijk is. Dat staat toch echt in zijn advertentie. En daarna wil jij weer ineens bij de Mediamarkt kijken. Met al het getreuzel en gedraai kan ik niet anders dan abreham gelijk geven in zijn review. Jij had veel beter de advertentie moeten lezen, sneller reageren en beter vooronderzoek moeten doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.