Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisewish
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-07 07:31
Goed,

Tijdens een casemod (shell replacement en andere thumbsticks/knoppen) sprong mijn kat op het bureau waar een Xbox one controller in onderdelen lag.
Gezien het feit dat mijn kat gek is op kleine dingen en met een graai er ongeveer vijftien onderdelen op de vloer lagen. waarvan ik er 13 terugvond is dit het verhaal:

Er ontbreken twee schroefjes op een van de circuitboards (de "onderste" waar je buttons op zitten dus niet degene met de thumbsticks)

Het gaat om de buitenste 2 schroeven die in het midden ervan zitten in een soort driehoek.
De gaatjes waar de schroeven horen zijn leeg, en er zit een gouden rond randje om die gaatjes.

Nu gaat de Controller niet meer aan, de guidebutton geeft heel zwak licht en knippert een soort van.

Nu is mijn vraag dus:

Kan het zijn dat deze twee ontrbrekende schroefjes als een soort aarde werkten? of een functie hadden om voltage aan iets door te geven??
Het is namelijk vreemd er kan eigenlijk verder niets echt kapot tenzij je het board zelf sloopt en dat is niet het geval..

Wanneer iemand fotos of dergeljke wil dan kan ik dat verzorgen na mijn werk vanavond.
Enige hulp zou heel erg gewaardeerd worden aangezien dit een controller is van een vriend van me en ik ben er niet echt blij mee dat dit precies bij hem gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
ESD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Denk ik ook, de kat haar pels over de onderdelen en bye bye controller