Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Transfer papier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een afdruk printen en deze overbrengen op een T-Shirt dmv Transfer Papier.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik las dat een Epson printer een "Iron-On Peel Transfer Paper ' protocol heeft om bv een foto op je T-shirt te strijken.
Is dat nou een specifiek protocol (lees specifieke afdruk instelling) of kan dat op elk willekeurige printer, bv op een Brother DCP-195C ?

Iemand hier ervaring mee?? :)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:22

g0tanks

Moderator CSA
Waar haal je precies vandaan dat het een protocol is? Als ik Google vertelt de eerste hit mij dat het een speciaal soort papier is waarop je kan printen. Dat papier leg je vervolgens op je shirt en met een strijkijzer 'transfer' je wat je geprint hebt op het shirt.

http://www.epson.com/cgi-...oType=Overview&oid=-17129

edit: Oh ik denk dat ik je vraag te snel heb gelezen, de vraag is of het papier ook op andere printers werkt?

Op de Epson website staat een 'handleiding': http://esupport.epson-eur...yEiEfMtHLI542ZqjtaoevTrxT

Zo te zien geen speciale opties o.i.d., dus het lijkt er op dat het op andere printers ook zal moeten werken.

[ Voor 35% gewijzigd door g0tanks op 26-01-2015 21:16 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

Topicstarter
Oke..Dank je.
Ik dacht dat ook maar wellicht is er een andere instelling nodig voor de printer.
net als bv Fotopapier versus Normaal papier.
morgen maar even uitproberen.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 21:18 ]

• Yves Van Dijck
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02 15:35
ik weet niet of reclame maken hier mag, maar ik kan transfers printen op een proffesionele printer die hiervoor geschikt is (en eventueel ook contoursnijden). Aanbrengen kan met een strijkijzer, of met een speciale pers die hiervoor geschikt is.
Mijn ervaring met de inkjettransfers zijn dat deze maar enkele wasbeurten meegaan, en het meestal een hel is om met eens trijkijzer de transfer er goed op te krijgen (lees: 5 maal proberen om dan vast te stellen dat hij nog niet overal goed 'plakt')

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dat is goed nieuws.
Waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Kunnen wij prive contact gegevens uitwisselen??

• Yves Van Dijck
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02 15:35
kan uiteraard. ik stuur je een pb
Pagina: 1