Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[win 7] Problemen met gebruikersprofiel

Pagina: 1
Acties:

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Heb sinds een halfuur wat problemen met mijn gebruikersprofiel. Tijdens het inloggen logt hij wel in op mijn profiel (adminprofiel), maar alles van mijn desktop, inclusief vormgeving is weg en standaard geworden.

Ik krijg geen foutmelding tijdens het inloggen, dus ik vraag mij af wat er gebeurd is.

Iemand hier ervaring mee?

PSN: Bellerophon-

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Iemand misschien een idee? Ik ben nu handmatig alles aan het overzetten naar een nieuw profiel, maar het blijft een raar verhaal.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29

DarkSide

theres no place like ::1

Is er geen temp profiel aangemaakt oid?
Geen dubbele namen in Users?
Dat zie ik nog wel eens gebeuren nl. Dan is het originele profiel gelocked en maakt hij een nieuwe aan.
Dit kan je herstellen door het backup profiel in het register weer primary te maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
DarkSide schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:26:
Is er geen temp profiel aangemaakt oid?
Geen dubbele namen in Users?
Dat zie ik nog wel eens gebeuren nl. Dan is het originele profiel gelocked en maakt hij een nieuwe aan.
Dit kan je herstellen door het backup profiel in het register weer primary te maken.
Als ik bij de gebruikersprofielen kijk zie ik er maar 2, mijzelf en een account voor mijn vrouw.
Kan ik ergens zien of hij een backup heeft aangemaakt?

• DarkSide

DarkSide

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Mijn dank grenst aan het hondsdolle, zag dus zo'n .bak profiel staan. Dank je :D *O*

• DarkSide

DarkSide

NP.
Scheelt weer een hoop gedoe

Pagina: 1