Toon posts:

CS demo recorden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb ff een demotje opgenomen met het commando "record bunny". Alles leuk en aardig maar als ik het afspeel lijken mijn fps echt tot een diepte punt te zakken en is mijn ping ook volgens die demo ineens rond de 50000 :?

Hier kan je de demo downloaden. Wordt ie bij jullie wel normaal afgespeelt??

Verwijderd

nee errug bagger :r

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
:)

Een normale demo moet wel redelijk te doen zijn, altijd minder dan dat je aan het spelen bent, maar toch..

Ik kan hem nu niet bekijken..

Verwijderd

Topicstarter
snap niet wat je bedoelt.. als je een demo opneemt speel je toch altijd? of bedoel je misschien spec mode?

Verwijderd

Een demo record niet de FPS die je had toen je em opnam. Hij laat de FPS zien van wat je huidig hebt. En ping ook. alleen hij krijgt geen antwoord van een server ofzo, dus dan gaat ie maar door met optellen...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op donderdag 14 juni 2001 17:31 schreef SuB het volgende:
snap niet wat je bedoelt.. als je een demo opneemt speel je toch altijd? of bedoel je misschien spec mode?
Ik bedoel als je zelf speelt dat je beeld dan wel prima loopt, maar als je een demo afspeeld, dan vreet dat altijd iets meer van je systeem..

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:42

Vos

AFCA

Een demo door jezelf opgenomen zie je altijd uit je eigen pov (point of view)....dus wat je zelf live ziet zie je later ook in de demo

Pagina: 1