Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website wordt niet getoond op localhost

Pagina: 1
Acties:

• dennisgodderie
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-09 19:00
Goedemiddag allen,

Ik werk al jaren met MAMP (osx) om lokaal de site te ontwikkelen alvorens hem online te plaatsen.
Normaal gaat hiermee ook alles goed, maar om één of andere reden is er 1 bepaalde website momenteel die ik niet lokaal kan bereiken.

Het gaat namelijk om de map "Rhino", die wel in mijn map staat waar hij de local sites gaat inlezen, maar hij toont hem niet in het overzicht. Alle andere projecten/mappen staan er wel in.
Zie screenshot Afbeeldingslocatie: http://webenhost.be/rhino.png
Hij is ook niet bereikbaar als ik localhost/Assembla/Rhino ingeef.

Tot een maand of 2 geleden was dit niet en in tussentijd is er ook niets veranderd aan de setup van mijn "workflow".

Iemand een idee waar ik kan beginnen zoeken, testen? :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
dennisgodderie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:28:

Iemand een idee waar ik kan beginnen zoeken, testen? :)
Zoals altijd: de logfiles. Daar zijn ze voor.

Verder: je screenshot doet 't niet. Iets met 't domein vermoed ik ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 26-01-2015 18:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• dennisgodderie
Ik heb het net even aangepast, nu werkt ie wel :)
Welke logfiles kan ik raadplegen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Doe eens gek en gooi in Google iets als "apache logfiles", "MAMP logfiles" of iets dergelijks? Dat kon je zelf toch zeker ook wel verzinnen?