Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website wordt niet getoond op localhost

Pagina: 1
Acties:

• dennisgodderie
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-09 19:00
Goedemiddag allen,

Ik werk al jaren met MAMP (osx) om lokaal de site te ontwikkelen alvorens hem online te plaatsen.
Normaal gaat hiermee ook alles goed, maar om één of andere reden is er 1 bepaalde website momenteel die ik niet lokaal kan bereiken.

Het gaat namelijk om de map "Rhino", die wel in mijn map staat waar hij de local sites gaat inlezen, maar hij toont hem niet in het overzicht. Alle andere projecten/mappen staan er wel in.
Zie screenshot Afbeeldingslocatie: http://webenhost.be/rhino.png
Hij is ook niet bereikbaar als ik localhost/Assembla/Rhino ingeef.

Tot een maand of 2 geleden was dit niet en in tussentijd is er ook niets veranderd aan de setup van mijn "workflow".

Iemand een idee waar ik kan beginnen zoeken, testen? :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
dennisgodderie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:28:

Iemand een idee waar ik kan beginnen zoeken, testen? :)
Zoals altijd: de logfiles. Daar zijn ze voor.

Verder: je screenshot doet 't niet. Iets met 't domein vermoed ik ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 26-01-2015 18:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• dennisgodderie
Ik heb het net even aangepast, nu werkt ie wel :)
Welke logfiles kan ik raadplegen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Doe eens gek en gooi in Google iets als "apache logfiles", "MAMP logfiles" of iets dergelijks? Dat kon je zelf toch zeker ook wel verzinnen?

We willen je bést helpen, maar we verwachten hier wel dat je zelf ook wat moeite doet. We zijn hier niet van het handje houden ;)

[edit]
Ik zie nu je screenshot en begrijp nu pas wat je bedoelt met "niet in het overzicht". Lijkt me een rechtenprobleem. Kijk eens of de rechten verschillen t.o.v. de andere mappen?

[ Voor 71% gewijzigd door RobIII op 26-01-2015 18:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ook niet een spatie achter Rhino staan?
Verkeerd gekeken.

Ook al eens de rechten van de mappen vergeleken met elkaar? Dat zou iets zijn waar ik het zou zoeken in ieder geval.

[ Voor 65% gewijzigd door sypie op 26-01-2015 18:38 ]

• dennisgodderie
RobIII schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:36:
[...]

Doe eens gek en gooi in Google iets als "apache logfiles", "MAMP logfiles" of iets dergelijks? Dat kon je zelf toch zeker ook wel verzinnen?

We willen je bést helpen, maar we verwachten hier wel dat je zelf ook wat moeite doet. We zijn hier niet van het handje houden ;)

[edit]
Ik zie nu je screenshot en begrijp nu pas wat je bedoelt met "niet in het overzicht". Lijkt me een rechtenprobleem. Kijk eens of de rechten verschillen t.o.v. de andere mappen?
Dat klopt, maar op momenten is een mens kortzichtig, zeker als je iets niet onmiddellijk vind.
Maar heb inderdaad gegoogled, de logfile bekeken en daar stond inderdaad iets waar ik mij vragen bij stelde (htaccess file).
Nu is het opgelost door de .htaccess file terug aan te passen in de map van Rhino.
Gek wel, want die is al maanden ongewijzigd...

Maar bon, opgelost dus merci! :)
Pagina: 1