Windows 7 home premium krijg niet geupdate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruity1
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-05-2023
Hallo ,
Ik heb afgelopen weekend mijn nieuwe pc gebouwd
Nu heb ik er mijn windows 7 home premium op geinstalleerd en ook geactiveerd met de originele key
Ik heb deze windows 5 jaar geleden origineel gekocht en toendertijd op mijn pc gezet
Nu dus sinds gisteren op mijn nieuw systeem installed maar ik kan nu mijn windows niet updaten als ik zoek naar updates klik krijg ik melding dat windows update niet is geacitveerd maar dit is wel zo....
Hoe kan ik dit verhelpen ? Help aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:29

Fiber

Beaches are for storming.

Microsoft al gebeld?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruity1
Hahaha , nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00

ResuCigam

BOFH

Je zult Windows opnieuw moeten activeren op je nieuwe pc.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
SP1 er al opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruity1
Dat heb ik gedaan en ik krijg melding dat ie is activated
Moet ik windows deactiveren op mijn oude pc ? Of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruity1
Normaal als je in windows check for updates klikt dan gaat ie toch zoeken? Dat doet ie bij mij al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
Als ik het goed begrijp, heb je een nieuwe computer en probeer je een gebruikte key opnieuw te gebruiken.
Volgens mijn kan je maar op 1 unieke PC installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruity1
Deze key is 5 jaar geleden activated op mn oude systeem en nu op mijn nieuwe systeem weer ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruity1 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:38:
Hallo ,
Ik heb afgelopen weekend mijn nieuwe pc gebouwd
Nu heb ik er mijn windows 7 home premium op geinstalleerd en ook geactiveerd met de originele key
Ik heb deze windows 5 jaar geleden origineel gekocht en toendertijd op mijn pc gezet
Nu dus sinds gisteren op mijn nieuw systeem installed maar ik kan nu mijn windows niet updaten als ik zoek naar updates klik krijg ik melding dat windows update niet is geacitveerd maar dit is wel zo....
Hoe kan ik dit verhelpen ? Help aub
Dit is wel een topic die veel dingen verslaat...

1. Nieuwe installatie
2. Originele key
3. 5 jaar oud is de key, dus 2de activatie
4. Windows niet geactiveerd...

Een tweaker zegt;
Microsoft al gebeld?

En jij zegt;
Hahaha , nee

Je meld nergens dat je Windows Home Premium 7 geactiveerd is, de vraag of je Microsoft al gebeld heb is dus compleet terecht.
Je meld nergens wat je wel gedaan heb?
Je meld nergens waar naar je gezocht heb op het internet?
Je meld niets behalve je probleem...??????

Zou Microsoft maar eens een belletje geven om je licentie te checken en de voorwaarden van je licentie aan te horen, kan namelijk heel makkelijk dat je maar 1x mag activeren. Vervolgen dat uitlachen op Fiber zijn vraag maar te bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruity1
Excuseert mijn lompheid ik hoop dat ik geen tweaker heb beledigd , ik dacht gewoon dat t sarcastisch bedoeld was om windows te moeten bellen voor dit daarom moest ik lachen , echt niet om iemand uit te lachen , verkeerde plek om hier hulp te vragen dan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Het is zeer zeker niet de verkeerde plek om om hulp te vragen, alleen verwachten wij hier bij Tweakers wel eigen inzet.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • wat nu exact je probleem is (duidelijkere probleemomschrijving).
  • welke oplossingen heb je gevonden en waarom voldoen deze niet?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruity1
Hallo allemaal
Ik heb contact gehad met microsoft helpdesk en ik moet zeggen dat die hele goede service hebben
Ik heb met de medewerker een aantal stappen doorlopen en nu werkt mijn w7 weer gewoon met alle updates ! Ik heb een progje genaamd fixit moeten downloaden en die heeft alle fouten hersteld in t systeem
Het was dus een goede tip om de helpdesk te bellen bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruity1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:01:
Hallo allemaal
Ik heb contact gehad met microsoft helpdesk en ik moet zeggen dat die hele goede service hebben
Ik heb met de medewerker een aantal stappen doorlopen en nu werkt mijn w7 weer gewoon met alle updates ! Ik heb een progje genaamd fixit moeten downloaden en die heeft alle fouten hersteld in t systeem
Het was dus een goede tip om de helpdesk te bellen bedankt voor jullie reacties!
Top! Bedankt voor je terug koppeling, was ik toch wel benieuwd naar of je het gedaan had ^^
Pagina: 1